Nakon što je Audi RS7 i službeno predstavljen potvrdila se teza da zbog novog jurišnika iz Ingolstadta BMW i Mercedes-Benz imaju puno razloga za brigu.
Naime, ve? letimi?an pogled na fotografije jasno name?e stav da bi se BMW i Mercedes-Benz, odnosno M odjel i AMG odjel, morali itekako dobro zabrinuti, jer novi Audi RS7 uistinu izgleda agresivno i atraktivno, ali istodobno i dovoljno elegantno. ?ak i oni koji su proteklih godina proizvo?a?u iz Ingolstadta zamjerali nemaštovitost i standardiziranost sad moraju ustuknuti i priznati kako Audi RS7 uistinu izgleda vrlo poželjno.
Pod haubom se nalazi identi?an stroj kakav je ve? predstavio Audi RS6. Radi se o twin-turbo benzincu 4.0 V8 sa 600 KS i 800 Nm, koji snagu šalje na sve kota?e pogonom Quattro, a mjenja? je 8-stupanjski automatski. Obzirom da Audi RS6 stotku hvata ve? za 3,6 sekundi, a bez blokade na 250 km/h može potegnuti debelo preko 300 km/h identi?ne performanse nudi i Audi RS7.
Zahvaljuju?i naprednoj tehnologiji mekog hibrida baziranoj na 48-voltnoj instalaciji novi Audi RS7 je prosje?no i do 10 posto štedljiviji od prethodnika. Izvrsnim voznim svojstvima doprinose karoserija i trag kota?a prošireni za ?ak 40 milimetara u usporedbi sa slabijim modelima, 21-colni kota?i su u serijskoj opremi, a 22-colni se nalaze na popisu dodatne opreme. Unaprije?eni softver za upravljanje izvrsnim pogonom na sve kota?e Quattro omogu?ava prebacivanje do 85 posto snage na stražnje kota?e pa stoga niti kontrolirani drift više nije bauk.