Najizbirljivijim kupcima, kojima niti BMW M8 nije dovoljno zabavna igra?ka, Bavarci su namijenili papreniji BMW M8 Competition.
Aktualni BMW Serije 8 dužinom od 484, širinom od 190, visinom od 134 te me?uosovinskim razmakom od 282 centimetara, jam?i dobru prostranost, ali i sportsku siluetu. Premda prtljažnik nije u fokusu, valja istaknuti kako je obujam solidnih 420 litara. Temelji se na platformi CLAR, a velik udio aluminija, magnezija i uglji?nih vlakana zaslužan je za masu zadržanu na maje od dvije tone.
Kao što je bilo i najavljeno pod haubom se nalazi 4.4-litreni twin-turbo benzinac V8 sa 600 KS i 750 Nm, posu?en iz modela M5. BMW M8 u izvedbi Coupe do stotke printa za 3,3 sekunde, dok je Convertible nešto sporiji pa mu je potrebno 3,4 sekundi.
Za one kojima to nije dovoljno nudi se izvedba Competition. Kao i u slu?aju modela M5 Competition za pogon se koristi identi?an motor, koji izmjenama na upravlja?koj elektronici raspolaže sa 625 KS i 800 Nm. Dovoljno da se M8 Coupe Competition katapultira do stotke za 3,2 sekunde, dok je izvedbi M8 Convertible Competition potrebno 3,3 sekundi.
Sve izvedbe imaju pogon na sve kota?e xDrive, a snagu prenose 8-stupanjskim automatskim mjenja?em. Najve?a brzina ograni?ena im je na 250 km/h, ali se može doplatiti za paket opreme M Driver Package kojim se potencijal potpuno osloba?a pa niti 305 km/h ne predstavlja nikakav problem.
U usporedbi sa slabijom bra?om BMW M8 vizualno se isti?e ve?im usisnicima zraka, agresivnijim dizajnom odbojnika, spojlerom na poklopcu prtljažnika, masivnijim pragovima, stražnjim difuzorom, 20-colnim naplacima… Osim vizualnog dojma, svi ovi dodaci zaduženi su za bolju stabilnost. Obzirom na paprene performanse kupcima ?e se uz doplatu nuditi karbo-kerami?ki diskovi, ali i 21-colni naplaci.