Bavarci su pompozno krenuli u elektri?nu revoluciju službenim predstavljanjem studije BMW Vision M Next.
Pogled u budu?nost omogu?io je naš Domagoj ?ukec koji je potpisao dizajn i vrlo hrabro krenuo u novu avanturu. Prvi samostalan nastup ?ukeca kao šefa dizajna BMW-a mnogi su mediji, s pravom, proglasili izvrsnim.
BMW Vision M Next na tržištu ?e zamijeniti BMW i8. No, ne može ga se smatrati pravim nasljednikom, jer niti model i8 niti model i3 ne?e doživjeti model druge generacije. Po svemu ostalom BMW Vision M Next nastavlja u istom duhu.
Radi se o modelu koji ?e ponuditi agilnost i performanse na onoj razini na kojoj su nas navikli modeli s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem i M zna?kom. No, to ne?e biti nimalo jednostavno izvesti u praksi. Naime, Klaus Frölich, direktor razvoja bavarskog proizvo?a?a ve? je najavio kako sportaš s pogonom na struju koji razvija 600 KS mora imati baterije takvih gabarita da je današnjom tehnologijom gotovo nemogu?e masu zadržati na manje od dvije tone. A to iznimno nepovoljno utje?e na vozna svojstva na stazi poput Nürburgringa, dok ih pravocrtno ubrzanje ne zanima. Fanovi ?e s pravom biti oduševljeni takvim razmišljanjem ?ovjeka koji vodi razvoj modela BMW Vision M Next.
Prema zasad dostupnim informacijama BMW Vision M Next raspolagat ?e sa ?etiri elektromotora ukupne snage 600 KS pa ?e do stotke ubrzavati za oko okruglo sekunde, dok ?e najve?a brzina iznositi više od 300 km/h.