Ljubitelji sportskih automobila koji su posjetili salon automobila u Frankfurtu s velikim zanimanjem zastali su kod najsnažnijeg Lamba u povijesti.
No, osim što je Lamborghini Sian najsnažniji model u povijesti on je ujedno i prvi elektrificirani model proizvo?a?a iz Sant’Agata Bolognese. Time je Lamborghini kona?no ušao u eru pogona na struju, gotovo punih šest godina nakon Ferrarija, McLarena i Porschea.
No, Lamborghini Sian nije klasi?an hibrid nego tzv. meki hibrid, zahvaljuju?i 48-voltnom sustavu koji isporu?uje 25 kW (34 KS). Atmosferski benzinac 6.5 V12 iste je specifikacije kao i onaj koji se ugra?ivao u Aventador SVJ. Uz kombiniranu snagu od 820 KS, pogon na sve kota?e i 7-stupanjski automatski mjenja? Lamborghini Sian do stotke sprinta za svega 2,8 sekundi, a ubrzanje ne posustaje sve do 350 km/h.
Dobro upu?eni pratitelji zbivanja u automobilskoj industriji odmah ?e primijetiti da su brojna dizajnerska rješenja posu?ena s koncepta Terzo Millenio. Lamborghini Sian ipak nije toliko radikalno oblikovan, ali najnoviji model iz Sant’Agata Bolognese sigurno ?e privla?iti poglede znatiželjnika u svakoj prilici. Mitja Borket, šef dizajna Lamborghinija, tvrdi kako je uvjeren da ?e Sian na cesti izazivati jednaku koli?inu pažnje kao i svojedobno model Countach.
Bez obzira na paprenu cijenu od ?ak 3,3 milijuna eura Lamborghini Sian ve? je rasprodan. Naime, svih 63 primjeraka, koliko namjeravaju proizvesti, doslovno je razgrabljeno.