Novi Land Rover Defender predstavljen je na Salonu automobila u Frankfurtu, a direktno iz Kazahstana pred svjetla pozornice pompozno su ga dovezli Kenton Cool, profesionalni alpinist , koji se popeo na Everest 14 puta te Zara Tindall, jaha?ica koja je osvojila olimpijsku medalju.
Land Rover je otkrio Novi Defender tijekom dramati?ne demonstracije njegovih sposobnosti uživo na Salonu automobila u Frankfurtu. Novi 4×4 po prvi se puta pojavio na Salonu silaze?i ekstremnom nizbrdicom od 42 stupnja – podvig koji se prenosi uživo globalnoj publici strastvenih obožavatelja. Nezaustavljivi Novi Defender je najsposobniji i najizdržljiviji Land Rover ikada proizveden, a njegovo pojavljivanje u Frankfurtu ozna?ilo je kraj njegove prve avanture, do Doline dvoraca u kanjonu Charyn u Kazahstanu – jednom od najnedostupnijih mjesta na svijetu. Profesionalni alpinist Kenton Cool vozio je Novi Defender u Kazahstanu te je došao u Frankfurt kako bi otkrio novi model zajedno sa Zarom Tindall, jaha?icom koja je osvojila olimpijsku medalju. Novi Defender upotpunjuje dinastiju Land Rovera, pridružuju?i se luksuzu i sofisticiranosti bez premca obitelji Range Rover te iznimno sposobnim i svestranim SUV vozilima Discovery. Bit ?e dostupan u verzijama karoserije 90 i 110, s do šest sjedala na verziji 90 i opcijom od pet, šest ili 5+2 sjedala na verziji 110.
Profesionalni alpinist Kenton Cool, koji se popeo na Everest 14 puta, rekao je: “Land Rover Defender, i modeli Series prije njega, bili su okosnica bezbrojnih avantura koje sežu više od 70 godina u prošlost. Bio sam uzbu?en što mogu zapo?eti novo poglavlje povijesti najve?e svjetske 4×4 ikone, odvode?i Novi Defender u njegovu prvu ekspediciju, a putovanje u zaba?eni Kazakhstan testiralo je njegove sposobnosti u ekstremnim uvjetima. Mogu sa sigurnoš?u re?i da je spuštanje niz nizbrdicu u Frankfurtu pružilo samo mali uvid u njegove ?udesne off-road i on-road sposobnosti.”
Ako vam je Jeep Wrangler previše sirov, Mercedes-Benz G-klase previše skup, a Ford Bronco previše ameri?ki, vrijeme je da posegnete za novim Land Rover Defenderom. Zadržao je sve vrline prethodnika, upakirao ih u novu tehnologiju i predstavio se kao jedan o prakti?no najsposobnijih terenaca za civilnu upotrebu.
Motore dijeli s Range Rover Evoqueom i Jaguarom E-Pace. Ljubiteljima dizelaša namijenjen je 2-litreni motor sa 240 KS, a benzinaca tako?er 2-litreni motor, ali sa 300 KS. Vrhunac ponude bit ?e hibridna izvedba nabijena na 400 KS, koja ?e sprintati do stotke za svega 5,7 sekundi.
Proslavljene terenske sposobnosti i dalje su tu. Spremne za prakti?nu primjenu. Za razliku od brojnih šminkerskih SUV-ova, Land Rover Defender ne boji se blata i kaljuže. Uz pristupni kut od 38 i izlazni od 28 stupnjeva, te mogu?nost prolaska kroz vodu duboku 90 centimetara, jasno je da se ne boji silaska s asfalta.