Nazvali su ga HydroDiesel + i navodno nije štetno, ve? u?inkovito i jeftino! Projekt je pokrenut tek prije nekoliko mjeseci, a prvi rezultati su vrlo obe?avaju?i.
Mnogi voza?i, posebice oni koji odlaze u manje razvijene zemlje, gdje ?esto završe u spremniku goriva na benzinskim postajama, boje se da bi se u vodi mogla na?i voda ili benzin. Voda ne gori i ne može se komprimirati, što može uzrokovati ozbiljna ošte?enja motora s unutarnjim izgaranjem. Stoga se ?ini nemogu?im da voda bude rješenje za opstanak dizelskih motora na tržištu još barem koju godinu. Tvrtka sa sjedištem u Louisiani razvila je posebno dizelsko gorivo pomiješano s vodom, koje je kasnije nazvano HydroDiesel +. Naravno, nisu jednostavno pomiješali dvije teku?ine zajedno, ve? su inovativnom tzv. nanoemulzijskom tehnologijom u kapljice dizelskog goriva dodali nano?estice kemijske vodene otopine.Inovativni proces donosi mnoge pozitivne posljedice, uklju?uju?i nisku proizvodnju ovog goriva, ve?u emisiju štetnih plinova. u?inkovitost izgaranja, ve?a snaga motora i tako dalje. Dobiveno gorivo ima za ?etvrtinu ve?i volumen od ?istog dizelskog goriva, dok je za njegovu pripremu potrebno 20 posto manje dizela.
Miješanje s postoje?im plinski uljem
Trillionovo inovativno gorivo još nije ispitano u praksi, ve? je testirano samo u laboratorijima tre?ih strana. Jedan od ovih testova možete vidjeti u videu ispod, gdje HydroDiesel + gori uz konvencionalni dizel, a izgaranje prvog je puno ?iš?e. Pritom ga prati i manje ?a?e, što ukazuje da se u zrak ispušta manje štetnih tvari.
Trillion navodi da je jedna od najve?ih prednosti goriva, odnosno projekta, mogu?nost implementacije nanoemulzijske tehnologije u postoje?e pogone za proizvodnju dizelskih goriva ili spremnika. Istodobno, prema autorima, ovo gorivo bi se barem teoretski moglo koristiti u postoje?im dizelskim motorima. Ho?e li projekt biti uspješan ovisi i o odazivu investitora na platformi StarEngine, gdje se prikupljaju sredstva za daljnje proširenje projekta.
Fotografija: Pixabay