Goodyear ?e svoj povratak na trka?e staze ove jeseni obogatiti zanimljivim trka?im prvenstvom Pure ETCR, koje je prva natjecateljska serija na svijetu za touring automobile razli?itih marki s isklju?ivo elektri?nim pogonom.
Kao suosniva? i ekskluzivni dobavlja? guma za to adrenalinsko prvenstvo Goodyear je razvio trka?u gumu s jedinstvenim dezenom Eagle F1 SuperSport ETCR. Bazirana je na cestovnoj gumi Eagle F1 SuperSport, kojoj naizgled prili?no sli?i, a zajedni?ke su im i mnoge tehnologije. Trka?a guma ujedno je dodatno usavršena pa ?e radikalnim elektri?nim automobilima omogu?iti najve?u mogu?u izdržljivost. I cestovna i trka?a guma imaju rameni dio Power Shoulder, koji svojim masivnim i zatvorenim dezenom na vanjskoj strani poboljšava ponašanje u zavojima, te tehnologiju High Force Construction, koja kruto zasnovanom bo?nicom osigurava bolju upravljivost i ve?u stabilnost u vožnji. Navedene tehnologije i dodatno poja?anje vanjskoga ramenog dijela kod trka?e gume klju?ni su za maksimalnu izdržljivost automobila Pure ETCR.
Osobitost je gume Eagle F1 SuperSport ETCR njezin inovativni dezen prilago?en zna?ajkama snažnih elektri?nih touring automobila. Iako je uporaba guma s dezenom na toj razini motosporta neuobi?ajena, to ekipama prvenstva Pure ETCR omogu?uje da bez obzira na vremenske prilike uvijek upotrebljavaju jednake gume. To tako?er doprinosi realizaciji planova održivosti jer se tako smanjuje obujam opreme koju treba voziti od trkališta do trkališta diljem svijeta.
Automobili s nevjerojatnim okretnim momentom poseban su izazov za gume
Zahvaljuju?i jedinstvenom tipu utrka i golemoj snazi automobila prvenstvo Pure ETCR poseban je tehni?ki izazov. Pri izradi automobila za utrke proizvo?a?i su koristili tehnologiju koja se koristi pri izradi cestovnih modela srednje klase. No, elektri?na vozila teža su od svojih benzinskih i dizelskih ekvivalenata, a istodobno postižu nevjerojatan okretni moment. Zbog snage do 500 kilovata (670 KS) automobili za Pure ETCR me?u najsnažnijim su elektri?nim automobilima na trka?oj stazi. Te jedinstvene karakteristike zahtijevaju gume koje mogu izdržati veliku silu i iznenadna velika ubrzanja, a istodobno osiguravaju pouzdano prianjanje.
Nakon višemjese?noga razvoja guma Eagle F1 SuperSport ETCR prvi je put testirana po?etkom kolovoza 2020. na trka?oj stazi Alès u Francuskoj, a testiranja ?e trajati sve do prvih utrka. One ?e prema prilago?enom programu slijediti u listopadu i studenom u Kopenhagenu u Danskoj, Goodwoodu u Velikoj Britaniji, Aragónu u Španjolskoj i Adriji u Italiji.