Toyota je izgubila krunu najprodavanijeg automobilskog brenda na svijetu od Volkswagena, ali Japanci su na internetu i dalje kraljevi.
Toyota je automobilska marka koja se na Google tražilici najviše pretražuje. Na vrhu je liste u ?ak 74 zemlje u 2016. me?u kojima su SAD, Australija, Kina, ve?ina afri?kih zemalja.
Iza Toyote najviše se pretražuje BMW. Vode?i je u 51 državi, a ve?ina se nalazi u Europi. BMW se najviše pretražuje i u Hrvatskoj, a od europskih zemalja, koje štuju BMW tu su još Belgija, Austrija, Norveška, Ukrajina, naravno i Njema?ka.
Na tre?em mjestu je korejski Hyundai, koji je na vrhu u Rusiji i Indiji.
Premda je Volkswagen najprodavaniji automobilski proizvo?a? na svijetu, na Google tražilici na prvom je mjestu samo u Španjolskoj, Rumunjskoj, Bjelorusiji, Estoniji, Andori, Urugvaju i Zelenortskom oto?ju.