Grupa Renault uvodi pogon na vodikove gorivne ?elije u svoja laka gospodarska vozila

0
303

Renault uvodi vodikovu tehnologiju kako bi pove?ao uporabu svojih elektri?nih lakih gospodarskih vozila. Vodikova tehnologija koju Renault ispituje još od 2014. razvijena je u suradnji s tvrtkom Symbio, društvom k?eri grupe Michelin. U vozila su ugra?ene gorivne ?elije koje pove?avaju domet te proizvode elektri?nu i toplinsku energiju snage 10 kW, zbog ?ega se Renault MASTER Z.E. Hydrogen i Renault KANGOO Z.E. Hydrogen mogu pohvaliti dometom ve?im od 350 km. Druga je prednost ta što punjenje vodikom traje tek 5 do 10 minuta. Vodikova tehnologija odgovara na zahtjeve dostavnih službi koje elektri?na vozila još uvijek ne mogu ispuniti, osobito u pogledu duljih putovanja.

Renault MASTER Z.E. Hydrogen o?ekuje se u prvoj polovici 2020. Uz trostruko pove?anje dometa sa 120 na 350* km, bit ?e dostupan u izvedbi furgona (dvije ina?ice) i kabine sa šasijom (dvije ina?ice). Dva spremnika vodika ugra?ena u podvozje pridonijet ?e svestranosti vozila, bez utjecaja na utovarni kapacitet od 10,8 do 20 m3 i uz prihvatljivo pove?anje mase od 200 kg.

Krajem 2019. Renault KANGOO Z.E. Hydrogen ponudit ?e najbolju vrijednost stvarnog dometa na tržištu elektri?nih kombija od 370* km (u odnosu na 230 km za Kangoo Z.E., prema ispitnom postupku WLTP). Utovarni kapacitet ovog vozila iznosi 3,9 m3 uz prihvatljivo pove?anje mase za 110 kg, a u Francuskoj ?e biti dostupan po cijeni od 48.300 eura bez PDV-a (s uklju?enom cijenom baterije, no ne i ekološkim poticajima).

„Grupa Renault upotpunila je svoju ponudu elektri?nih lakih gospodarskih vozila Renaultom MASTER Z.E. Hydrogen i Renault KANGOO Z.E. Hydrogen. Ova vozila nude dostavnim službama sav potreban domet tijekom duljih putovanja kao i rekordno vrijeme punjenja. No, prednostima tu nije kraj. Renault MASTER Z.E. Hydrogen i Renault KANGOO Z.E. Hydrogen pokre?e obnovljivi izvor energije koji je pogodan za okoliš te nudi svu udobnost elektri?ne vožnje.” – Denis Le Vot, viši potpredsjednik Alijanse, poslovna jedinica lakih gospodarskih vozila Renault-Nissan.

Elektri?na vozila na vodik pokre?u gorivne ?elije koje kombiniraju vodik iz spremnika i kisik iz zraka kako bi proizvele elektri?nu energiju potrebnu za pokretanje elektri?nog motora. Glavna prednost: ova vozila odgovaraju na sve ekološke izazove gradske mobilnosti. Usto nude ve?i domet, brzo punjenje (od 5 do 10 minuta) i jednostavno održavanje. Sve to ?ini ih prikladnim rješenjem za rastu?e potrebe i zahtjeve dostavnih službi u širim gradskim podru?jima i predgra?ima: prijevoz i logistika, gradska dostava i pružatelji razli?itih tehni?kih usluga, op?inska i lokalna uprava, hitne i posebne poštanske usluge.

Neprestano prate?i kretanja na tržištu, grupa Renault odlu?ila je poslovnim korisnicama usluge Renault Pro+ ponuditi Renault MASTER Z.E. Hydrogen i Renault KANGOO Z.E. Hydrogen.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com