Legendarni ameri?ki proizvo?a? motora Harley-Davidson predstavio je elektri?ni model koji bi mu trebao pomo?i da proširi bazu kupaca na mla?e generacije.
Potpuno elektri?ni brend LiveWire korak je prema „vo?enju i definiranju tržišta“ elektri?nih vozila, rekao je u ponedjeljak izvršni direktor Harley-Davidsona Jochen Zeitz.
Ime LiveWire povezano je s prvim modelom elektri?nog motocikla kojeg je Harley-Davidson predstavio 2019. godine na tehnološkom sajmu CES u Las Vegasu, a projektirao ga u partnerstvu s japanskom elektroni?kom tvrtkom Panasonic.
Iz kompanije su najavili novu “premijeru” brenda LiveWire za 8. koji ?e biti pušten u prodaju na Me?unarodnom moto salonu 9. srpnja.
Dodatni detalji nisu još dostupni
Harley-Davidson godinama muku mu?i sa staromodnim imidžom i ?injenicom da su njegovi glavni kupci uglavnom pripadnici starije generacije, primje?uje agencija dpa.
Kompanija želi elektri?nim motociklima i modernijim proizvodima privu?i i mla?e, a rezultati signaliziraju da je dobrom putu, budu?i da je u prvom tromjese?ju gotovo u?etverostru?ila dobit, na 259 milijuna dolara. Prihodi su im porasli 10 posto, na 1,4 milijarde dolara.
HINA