Iako su europski proizvo?a?i motocikala manjih snaga fokus tek nedavno premjestili s Amerike i Europe na beskrajno velika azijska tržišta, to kod Japanaca nije slu?aj.
Me?u njima je i Honda koja je dobro svjesna potencijala nezahtjevnog tržišta, blažih ekoloških standarda i nižih o?ekivanja kupaca, a tamo je prisutna ve? desetlje?ima. Me?u njima je i Honda koja je dobro svjesna potencijala nezahtjevnog tržišta, blažih ekoloških standarda i nižih o?ekivanja kupaca, a tamo je prisutna ve? desetlje?ima.
Prošle su jeseni pripremili model CB 350, koji je napravljen po uzoru na ve?i model CB1100, a za prolje?e su pripremili model CB 350 RS, kojemu je, naravno, dodana i prstohvat sportskosti. To zna?i strmiji prigušiva?, crniji, uži stražnji kraj, razli?ite naplatke, crno ku?ište prednjih svjetala i uže sjedalo s putni?kim remenom.
Pokre?e ga 348 kubi?ni jednocilindraš, koji razvija skromnih 21 ‘konjskih snaga’, a opremljen je s dovoljno modernim elektroni?kim ubrizgavanjem. Mogao bi dosti?i Euro5 standard uz samo nekoliko dodataka. Upu?eni u Hondu kažu da standardni ABS i protuklizni sustav jednostavno funkcioniraju. Kažu da Honda ima globalnije planove s ovim modelom.