Japanci su se odlu?ili vratiti sportskim korijenima, ali uz suvremenu tehnologiju, ekološku osviještenost i retro dizajn.
Iza koncepta Honda e Prototype krije se vrlo zanimljiva vizija gradskog sportaša na struju. Retro dizajn ve? na prvi pogled izaziva simpatije, a pomalo sandu?asta forma karoserije jamstvo je solidne prostranosti. No, gabaritima nije uop?e malen kako se to da naslutiti na slikama. Duga?ak je 389,5 centimetara, širok 175, a visok 149,5 cm.
Elektromotor raspolaže s dinami?nih 110 kW (150 KS) i 300 Nm pa bi uz stražnji pogon i raspored mase u idealnom omjeru od 50:50 trebao biti itekako zabavan u vožnji.
Uz baterijski paket kapaciteta 35,5 kWh doseg bi trebao iznositi više od 200 kilometara, što je za predstavnika B-segmenta i više nego dobar rezultat, dok ?e punjenje do 80 posto kapaciteta na brzom punja?u trajati 30 minuta.
Svi tehni?ki detalji, planiran dolazak u prodaju, kao i cijene, bit ?e objavljeni na rujanskom salonu automobila u Frankfurtu, kad ?e se održati premijera proizvodne izvedbe.