Zanimljiv marketinški potez povukao je korejski proizvo?a? naglasivši kako je udaljenost od Rima do Pariza Hyundai i30 Fastback N prošao za svega 8 minuta i 18,49 sekundi, no radi se o dva sela u Danskoj koja se zovi Rome i Paris.
Mediji koji su se polakomili za jeftinim clickbait trikom taj su podatak istaknuli u naslovu, kako bi ?itatelji pomislili da se radi o udaljenosti izme?u glavnih gradova Italije i Francuske. Ali, u svakom slu?aju Hyundai je izveo zanimljiv štos. Uglavnom poduhvat izme?u dva sela u Danskoj možete pogledati u video, a mi se vra?amo na Hyundai i30 Fastback N.
Još na europskoj prezentaciji u Valenciji Hyundai i30 Fastback osvojio je simpatije struke i javnosti. Dodatna priznanja stigla su u obliku nagrada iF Design Award i Auto Zeitung 2018. Design Trophy.
Po pitanju tehnike, sve je identi?no kao i u standardnoj izvedbi, a Hyundai i30 N Performance osvojio nas je tijekom sedmodnevnog testiranja. Dakle, pod haubom se nalazi 2-litreni 4-cilindarski turbobenzinac koji u standardnoj izvedbi razvija 250 KS, a u izvedbi Performance 275 KS. Oba nude najve?i okretni moment od 353 Nm, dok kratkotrajno u overboostu raste na 378 Nm. Hyundai i30 Fastback N do 100 km/h ubrzava za 6,4 s, dok je izvedbi Performance dovoljno 6,1 sekundu.
Sustav N Grin Control voza?u na izbor nudi pet programa postavki ovjesa, volana, ispušnog sustava i odziva na gas. Prtljažnik nudi i više nego dobrih 450 litara obujma, a uz preklapanje sjedala može se pove?ati sve do 1351 litru. Infotainment sustav sa 8-in?nim ekranom nudi Apple CarPlay i Android Auto povezivost, ali nudi i ?itav niz zanimljivih prikaza postavki automobila.