Hyundai je ponovno trijumfirao u Red Dot izboru i nagra?en je po?asnom titulom “Red Dot: Brand godine 2018.”, ?ime nastavlja niz od pet dizajnerskih nagrada koje je ve? ranije primio u 2018. godini.
Red Dot je jedna od najuglednijih svjetskih dizajnerskih nagrada, a priznanje “Red Dot: brand godine” dodjeljuje se brandu koji je napredovao koriste?i inovativan i kreativan dizajn na osobito visokoj razini. Ove su godine u obzir uzeta Hyundaijeva inovativna rješenja, kvaliteta dizajna i stru?nost upravljanja robnom markom.
“?ast je primiti ovakvo priznanje. Po?aš?eni smo primiti ovakvu nagradu, budu?i da je to potvrda da smo na dobrom putu i to je impresivna prekretnica za imidž naše marke”, rekao je Wonhong Cho, Executive Vice President and Chief Marketing Officer, Hyundai Motor Company. “Ovo treba potaknuti naš pristup k još inovativnijim i kreativnijim projektima u budu?nosti kako bi naš brend bio još poželjniji.”
Službena sve?anost dodjele nagrada ?e se održati 26. listopada u Berlinu.