Jerrari je prvi SUV na svijetu je stvoren prije 52 godine

0
1171

Na prodaju je ‘prvi SUV na svijetu’, dijete Jeepa i Ferrarija. Nakon 52 godine Jerrari još uvijek vozi i kao ispod ?eki?a je.

Danas se SUV-ovi prodaju kao halva i svaki je drugi nasljednik upravo Jerrarija, koji je nastao 1969. kao spoj Ferrarija 365 i Jeep Wagoneera. Enzo Ferrari prekrižio se nekoliko puta kad mu je “s glupom idejom” došao Amerikanac koji je poželio da mu baš u Modeni izrade sportski terenac. Dobio je košaricu, a ?uveni Enzo ja kazao da ?e radije propasti nego izra?ivati takva karoserijska ?udovišta. Bill Harrah, ameri?ki bogataš i vlasnik dvaju kasina u Rajni i strastveni kolekcionar automobila s impresivnom kolekcijom od 1.500 vozila, zaslužan je za stvaranje jedinstvenog automobila iz 1969. godine. Kad mu želju nije htio ispuniti Enzo, odlu?io se na samostalni poduhvat, a rezultat je bio Jerrari. I to prvotno u bijeloj boji.

Ferrari se smatra jednom od posljednjih marki automobila koja u svojoj ponudi još nema sportski terenac (ovaj je na putu, a njegovo ?e ime biti Purosange), a malo ljudi vjerojatno zna da je Ferrari 365 ‘sudjelovao’ u izradi prema nekima o?istiti prvi terenac imena Jerrari. Zapravo govorimo o jedinstvenom automobilu, spajanju spomenutog talijanskog sportskog automobila i Jeepa Wagoneera, zbog ?ega je automobil i dobio ime, a ovih se dana ponovno pojavio na tržištu!

Pokojni ameri?ki bogataš Bill Harrah, vlasnik dvaju kasina u Rajni i strastveni kolekcionar automobila s impresivnom kolekcijom od 1.500 vozila, zaslužan je za stvaranje jedinstvenog automobila iz 1969. godine. Dugo je vremena Harrah želio imati sportski kombi, a želju je želio uputiti i Enzu Ferrariju – koji ga, u svom maniru, nije želio ispuniti, jer je bio mišljenja da takvih nikada ne bi trebalo biti automobil s Ferrarijevom zna?kom.

Harrah se sam pobrinuo za konstrukciju, a razlog tome bila je snježna oluja u kojoj je jedan od njegovih mehani?ara razbio njegov novi Ferrari 365 GT 2 + 2 godine 1969. Automobil je pretrpio velika ošte?enja straga, sprijeda, uklju?uju?i 4, Sre?om, 4-litreni 12-cilindri?ni motor ostao je netaknut i tako postao prikladan kandidat za Harrahov ambiciozni projekt: kombiniranje prednjeg dijela vozila s kabinom Jeep Wagoneera (1969.). I budu?i da je na svom platnom spisku imao mnoštvo mehani?ara koji su se brinuli o svojoj širokoj floti, povjerio je zadatak izrade jedinstvenog vozila svom timu, naviknutom na razne sli?ne projekte.

Automobil je postao prava legenda i zaštitni znak Harraha i njegove kolekcije. Dijelom je to zasluga pogonskog sklopa, jer je Ferrarijev 12-cilindraš kombiniran s trostupanjskim automatskim mjenja?em Jeep – nužan korak za održavanje pogona na sva ?etiri kota?a. 1977. godine automobil je dobio slabiji Wagoneer motor, koji je i sad ugra?en u njega, a Ferrari je lutao novim i puno diskretnijim Wagoneerom, koji je zbog toga bio puno prikladniji za nenametljivu svakodnevnu upotrebu. Potonji je tada dobio ime Jerrari 2.

Prema onima koji su ga isprobali (uklju?uju?i ?asopise Road & Track), Jerrari je napravljen po visokim standardima, pa ne ?udi što je preživio do danas. U to je vrijeme ve? promijenio poprili?an broja vlasnika, posljednji put 2008. godine, kada ga je anonimni kupac iz Njema?ke kupio za12.000 dolara i doveo ga u Europu, gdje je potom proveo daljnjih 13 godina.

Izvorni Jerrari sada se ponovno prodaje na web mjestu “Classic drivers”, gdje se u opisu navodi da je automobil pažljivo održavan cijelo vrijeme i da je stoga u stanju u kojem je bio kada je stvoren – s izuzetkom zelene boje. Automobil je bio bijel kad je proizveden, ali ubrzo nakon toga Bill Harrah odlu?io ga je obojiti u ‘britansku trka?u zelenu boju’. Nije poznato za koliko je prodava? Alec Löckmann spreman odre?i se automobila, jer još uvijek prikuplja ponude, ali s trenutno izuzetno vru?im tržištem klasi?nih vozila, o?ekuje se da ?e prikupljeni iznos biti puno ve?i nego onaj koji je platio za auto.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com