Na to pitanje koja je vje?na dilema tunera, ali i ?esta tema rasprava zaljubljenika u automobile, pitanje je potražila ekipa AutoBildSportsCars.
Kao pokusni kuni? poslužio je Audi RS6 Avant koji pod haubom donosi 4-litrenog turbobenzinca V8. Uz pomo? dva turbopunja?a istiskuje okruglo 600 KS i 800 Nm, a snage šalje na sve kota?e posljednjom generacijom pogona Quattro, preko 8-stupanjskog automatskog mjenja?a. Prema tvorni?kim podacima do stotke sprinta za 3,6 sekundi, dok najve?a brzina iznosi 305 km/h.
Tijekom testa korištena su dva seta kota?a koji se isporu?uju direktno iz tvornice. Na 21-colnim naplacima nalaze se gume Pirelli P Zero dimenzije 275/35, dok se na 22-colnim naplacima nalaze gume Hankook Ventus S1 Evo dimenzije 285/30. Mjereno je ubrzanje do 100 km/h, 200 km/h i 250 km/h, a na kraju je napravljena usporedba na stazi Lausitring.
Odgovor na pitanje jesu li ve?i naplaci uvijek bolji izbor prona?ite u videu, koji donosi AutoBildSportsCars.