Kada je potrebna zamjena kompresora klime?

0
2770

Vru?ine su nam ve? stigle, a da im se nismo nadali, barem ne u tolikoj mjeri. Što ovo konkretno zna?i za sve voza?e i one koji se ?esto voze u automobilima?

Naravno, klima ure?aj je opet ‘u modi’! A što kada shvatite da on ne radi dobro? Ponekad je stvar u plinu, ali taj je problem lako rješiv. Me?utim, što kada sam kompresor klime ne radi kako treba? Kompresor je poput srca same klime i zato treba dobro promotriti stvari te saznati može li se popraviti ili ga je, pak potrebno zamijeniti novim.

Možda ?e vam zvu?ati ?udno, ali i klima je postala jedan od važnijih faktora sigurnosti u prometu. Kako? Zna se da je koncentracija mnogo bolja pri nižoj temperaturi nego kada vas guši 35 ili 40 stupnjeva, što zna?i i da su voza?i koji imaju klima ure?aj u vozilu bolje fokusirani na cestu ispred sebe te sve okolnosti prometa.

Kompresor klime je relativno jednostavan ure?aj i kada se radi o njegovoj konstrukciji i kada se radi o njegovom funkcioniranju. Ako bismo ga trebali usporediti s kakvim drugim dijelom vozila, bila bi to visokotla?na pumpa za gorivo jer i jedan i drugi dio imaju isti temeljni princip.

Neke od simptoma dotrajalog kompresora klime u automobilu je ?udan zvuk, struganje i cviljenje koji stižu iz podru?ja motora automobila. Ponekad je i loša montaža kompresora krivac za pucanje spojke, što utje?e na cijeli dio pa je ovo još jedna stvar kojoj treba dati mnogo pozornosti. Postoje slu?ajevi da u sustavu kompresora ima komadi?a metala, što naravno uzrokuje kvar. Iz tog razloga prilikom popravka je potrebno dobro o?istiti cijeli sustav kompresora jer ako metal u?e u novi kompresor, sve može biti – smrtonosno.

Postoje slu?ajevi kada kompresor ‘fu?ka’, a nakon toga voza?i primijete da klima ne hladi. Potom je napune plinom, ali fu?kanje se ubrzo vrati, a plin traje eventualno do godine dana. U ?emu je stvar? Kompresor pušta i vjerojatno ?e ga trebati zamijeniti.

Kod ispravnog kompresora klima se ne?e upaliti u slu?aju da nema dovoljno plina, ali ako je njegov sustav ‘na?et’, on ?e se paliti i zbog nedostataka plina ostat ?e bez podmazivanja i zbog toga dodatno nagorjeti.

U nekim slu?ajevima dovoljna je zamjena dotrajalih dijelova. Ako ste u svom vozilu ?uli ?udne zvukove kakvi su gore opisani, najbolje je da limenog ljubimca odvedete na pregled kako bi stru?njak odredio o kakvom se kvaru radi. Ako je dotrajala spojka, možete trljati ruke od zadovoljstva jer ste dobro prošli. Naime, u tom slu?aju radi se o najjeftinijem kvaru, negdje oko tisu?u kuna. Me?utim, ako je potrebna zamjena cijelog kompresora, to ?e vas do?i kojih 5 do 6 tisu?a kuna. Nakon zamjene kompresora slijedi i punjenje novim plinom, a bilo bi dobro zamijeniti i sve filtre pa se cijena zamjene cijelog kompresora još više diže.

Dakle, kompresor klime na prvi je pogled jednostavan sustav, me?utim ne toliko jednostavan da biste mogli pomisliti kako ?ete sve riješiti u stilu ‘sam svoj majstor’. Štoviše, treba potražiti kvalitetnog i usko specijaliziranog majstora za klima ure?aje.

Izvor: Silux.hr

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com