U Škodi su podržali svoj prodajni hit SUV segmenta C u drugoj polovici svog životnog ciklusa. Karoq je osvježen u dizajnu i u?inkovitiji.
Karoq je vrlo važan model za Škodu. To je njihov najprodavaniji SUV i drugi najprodavaniji model za Octaviu. U posljednje tri godine i Hrvatska je u prosjeku prodavala odli?no. A kako bi zadržao svoju prodajnu formu, malo je, ali zna?ajno osvježen u smislu dizajna, tehnologije i marketinga za novu modelsku godinu. Tako?er sam mogao pobliže pogledati novitete i provozati se uz obalu Atlantika, ?ak i naizgled relativno male promjene mogu imati izrazit u?inak. Tu je nova prednja maska, uklju?uju?i prednja svjetla, koja su sada opcijski puna LED niza. Sli?no je i straga – s novim svjetlima i branikom. Promjene nemaju samo kozmeti?ki u?inak, ve? su poboljšale aerodinamiku za devet posto. I to ne samo zbog novog prednjeg branika sa zra?nim zavjesama i produženim krovnim spojlerom, ve? i s novim aerodinami?nim kota?ima i novim poklopcem spremnika goriva.
Poboljšana aerodinamika uštedjela je pet grama emisije CO2 na 100 kilometara, prema WLTP mjerenjima. Uz poboljšanja pogonskog sklopa, mjenja?a i druge tehnologije, dodatnih deset, a zajedno redizajnirani Karoq u prosjeku uzrokuje 15 posto manje emisije CO2 Interijer je osvježen novim ukrasnim elementima i premazima, gdje sada možete odabrati Eco paket s recikliranim vlaknima boca od tkanine. Materijal je na svoj na?in uvjerljiv, nema kompromisa u kvaliteti, ali se održivi stav mora dodatno platiti. Paketi dodatne opreme sada su logi?no raspore?eni po temama, uklju?uju?i sportski model Sportline, dok robusniji Scout više nije dostupan nakon obnove.
Ponuda pogona ostaje ista. Tri benzinske i ?etiri dizelske opcije od 81 do 110 kilovata snage sa šest-stupanjskim ru?nim ili sedmostupanjskim automatskim DSG mjenja?em. Po?etni 1.0 TSI benzinski motor ima samo opciju prvog, dok je najsnažniji dizel s automatskim mjenja?em dostupan i s pogonom na sva ?etiri kota?a. 26.229 za po?etni dizelski model s Active opremom. Atmosferu u konzervativno dizajniranom interijeru dobro oboga?uje izbor opreme Style ili Sportline. Potonji tako?er sa sportskim sjedalima, koja su i dalje uglavnom ugodna i udobna. Sportline s 1,5-litrenim benzincem i DSG mjenja?em, koji je kod nas popularan izbor, košta 32.187 eura. Ista vožnja s opremom Style samo je nekoliko eura skuplja.Tijekom testne vožnje Karoq je potvrdio reputaciju potpuno uvjerljivog, ali ina?e sofisticiranog i udobnog automobila, koji svoju vrijednost onda opravdava prostranoš?u i dobrom fleksibilnoš?u.