Ovaj Volkswagenov “elektri?ar” dobio je novo lice. Za njega žele popularnost Golfa… Po?etna cijena modela ID.3 Life je 43.995 eura i iako još nije dostupan interes je ogroman.
U Volkswagenu su pred sam po?etak prolje?a predstavili drugu generaciju, odnosno temeljito dora?enu verziju svog prvog potpuno elektri?nog modela ID.3, kako su i predvi?ali. U sadašnjem obliku proizvodio se u dvije tvornice, no zbog pove?ane potražnje kupaca sada se planira pokrenuti proizvodnja u mati?noj tvornici u Wolfsburgu.
Navodno su za drugu generaciju uvaženi i preina?eni mnogi prijedlozi korisnika u poboljšanja i oboga?ivanje standardne opreme.
Osim toga, na djelu su bili i automobilski estetski kirurzi koji su posebno preoblikovali prednji dio i uskladili ga sa imidžom ve?e bra?e iD.4 i ID.5. Volkswagenovi stratezi žele da ID.3 priraste kupcima u srca, poput sada ve? legendarnog Golfa koji polako ulazi u jesen svog automobilskog života.
Izgled cjeline je obnovom postao sportskiji, ali i nešto konvencionalniji. Dok je ranije važan element bio opti?ki produžetak vjetrobranskog stakla s barem naznakom izgleda jednosjeda, sada je naglašena hauba koja stvara mo?niji izgled. Otvori za protok zraka u širem prednjem braniku donose minimalna aerodinami?ka poboljšanja, redizajnirani su i naplatci, stražnja svjetla sada su razvu?ena cijelom širinom.
Unutrašnjost ispunjava o?ekivanja i razmaženijih kupaca Volkswagena. Dok je kvaliteta plastike u po?etku bila kritizirana, sada su tu mekši materijali na oblogama vrata i armaturnoj plo?i, popra?eni površinama od umjetne kože i ukrasnim šavovima, kao i srebrnim prugama na ventilacijskim otvorima.
Novi ID.3 bit ?e opremljen posljednjom generacijom softvera koji poboljšava performanse sustava i omogu?uje beži?no ažuriranje. Standardna oprema sada ?e uklju?ivati zaslon dijagonale 12 in?a (30,5 cm), varijabilni pod prtljažnika i središnju konzolu s dva drža?a pi?a, a voza?ima i putnicima pomo?i ?e i inteligentni e-route planer koji ?e omogu?uju, izme?u ostalog, lakše i prakti?nije punjenje.
Iako nova generacija još nije na cestama, kupci ve? od 1. prosinca prošle godine mogu naru?iti automobil s jednim od pripremljenih paketa opreme. Po?etna cijena modela ID.3 Life je 43.995 eura (uklju?uju?i PDV i bez odbitka eko-subvencije). Ali zbog velike koli?ine narudžbi, novi ID.3 koji su sada naru?eni po?et ?e se isporu?ivati u zadnjem kvartalu sljede?e godine.
Sve ovo nalikuje na vrijema za koje smo mislili da je davno zaboravljeno. Komunistil?ka filozofija “auto za poznatog kupca” sve je izraženija i u zapadnoj civilizaciji. Pod krinkom ogromnog interesa zapravo se provodi operacija sufinaciranja proizvodnje automobila. Nevjerojatno kako sve to nalikuje komunistilkim vremenima u kojima smo u Jugoslaviji ?ekali Golfa, a i Zasteve i duže od godinu dana, a isto?ni Nijemcu Wartburga i devet godina. Povijest se ponavlja.
Tekst: Matjaž Gregori?
Izvor: Startnews.hr