U slu?aju bilo kakve kriminalne radnje ili potencijalne ugroze vrlo je lako utvrditi i brzo pokrenuti odgovaraju?e postupke u suradnji s nadležnim institucijama, prenosi RevijaHAK.
Nova vremena donose i nove obi?aje, a jedan od njih su i nažalost visoke cijene goriva. Pitali smo Inu jesu li se promijenile navike hrvatskih kupaca. Na primjer, kakva je procedura kada netko na benzinskoj stanici to?i gorivo i kaže da je zaboravio novac ili karticu te doga?a li se to ?esto? Tako?er, koliko voza?a puni gorivo i bježi sa stanica, pove?ava li se taj broj otkako su porasle cijene goriva, u posljednja dva, tri mjeseca?
– Zaboravljena kartica ili novac je neugodna situacija za svakog kupca. Iako takve situacije nisu svakodnevne, INA kao kompanija vodi ra?una o svojim kupcima te u takvim situacijama nastoji kroz dijalog s kupcem prona?i obostrano zadovoljavaju?e rješenje kako bi ra?un bio podmiren, a kupac imao što manje neugodnosti. Isto tako, na Ininim maloprodajnim mjestima posebnu pažnju posve?ujemo sigurnosti. Sustav videonadzora, uz ostale mjere tehni?ke i mehani?ke zaštite, implementiran je na Ininim lokacijama s ciljem zaštite objekta, radnika i posjetitelja. U slu?aju bilo kakve kriminalne radnje ili potencijalne ugroze vrlo je lako utvrditi i brzo pokrenuti odgovaraju?e postupke u suradnji s nadležnim institucijama te INA to i ?ini kada je to nužno. Tako?er, skre?emo pažnju kupcima da ne nasjedaju na dezinformacije koje se posljednjih mjeseci povremeno šire u javnosti, a u kojima se tvrdi da je mogu?e ne platiti uto?eno gorivo, ve? samo manju kaznu za nepla?anje ra?una, jer takve tvrdnje nisu istinite – javili su nam iz Korporativnih komunikacija i marketinga Ine.
Izvor: RevijaHAK