Premda je prvotno premijera bila najavljena za jesenski salon u Parizu, pa je preba?ena na New York, Kia K900 ve? je otkrio sve adute s kojima kre?e na tržište u napad na Audi A8, BMW Serije 7 i Mercedes-Benz S-klase.
Hyundai je odavno osnovao luksuzan brend Genesis, ali niti Kia nije sjedila skrštenih ruku pa je predstavila limuzinsku krstaricu imena Kia K900, koja ?e na tržištu zamijeniti K9, a temelji se na istoj platformi kao i Genesis. Luksuzna limuzina Kia K900 cilja prvenstveno na tržišta SAD-a, Kanade i Kine, gdje ?e se pokušati nametnuti kao jeftinija alternativa Audiju A8, BMW-u Serije 7 i Mercedes-Benzu S-klase.
Kia K900 se za razliku od modela K9 nudi i s doplatnim pogonom na sve kota?e. Po?etna stepenica u ponudi motora je 3.8 V6 sa 311 KS, sredina ponude je biturbo 3.3 V6 iz modela Stinger sa 365 KS, dok ?e perjanica ponude biti 5.0 V8 sa 420 KS.
Kraljevski komfor najavljuje me?uosovinski razmak od ?ak 310 centimetara, ?ime puca iznad glava svetog njema?kog trojca. Dizajn nije toliko profinjen, a Kia K900 imat ?e problem i s nedostatkom imidža, ali kupcima koji ne robuju predrasudama mamac ?e biti cijena.