Prodaja BMW-ovih automobila porasla je u tre?em tromjese?ju zahvaljuju?i snažnoj potražnji iz Kine i Europe koja je nadoknadila pad na ameri?kom tržištu, pokazali su rezultati objavljeni u srijedu.
Grupa je u tre?em tromjese?ju isporu?ila ukupno 675.680 vozila, 8,6 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Rezultati u tre?em kvartalu daleko su bolji no što su bili u razdoblju od travnja do lipnja kada je BMW-ova prodaja pod utjecajem koronakrize pala za ?etvrtinu.
Pandemija se ipak osje?a na rezultatima od sije?nja do rujna kada je grupa BMW prodala 12,5 posto manje automobila nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Potražnja u Kini bila je klju?ni pokreta? dobrih rezultata u tre?em tromjese?ju, iskazana u 31,1-postotnom skoku prodaje i isporu?enih ukupno 230.612 automobila.
Porasla je i prodaja u Europi, za 7,1 posto, uz isporu?enih ukupno 275.618 automobila.
U SAD-u, gdje vlasti nisu uspjele uspostaviti kontrolu nad širenjem virusa, BMW-ova je prodaja potonula 15,7 posto, s isporu?ena 78.634 automobila.
Najsnažnije je u razdoblju od srpnja do rujna porasla prodaja brenda BMW, za 9,8 posto, s prodanih 585.336 vozila.
Porasla je i prodaja elektrificiranih vozila, za ?ak 46,6 posto, uz ukupno prodanih 54.719 vozila.
HINA