Kineski apetiti u Europi su ogromni, napadaju iz sveg raspoloživog naoružanja! S ?ime ?e nas još iznenaditi Kinezi?

0
774

Zapo?ela kineska automobilska invazija na Stari kontinent! Kineski elektri?ni automobili ubrzano dolaze na europske ceste, uklju?uju?i gotovo potpuno nepoznata imena automobila. NAJVE?A SU IM PREDNOST BATERIJE. Tu su bogovi! Prije samo 20 godina nisu prodavali ni 100.000 novih automobila, danas ih proizvode više od 23 milijuna, a u Kini prodaju gotovo 20 milijuna, u Europi milijun, a cilj im je za 2022. nevjerojatnih 1,6 milijuna!

Kada su prvi kineski proizvo?a?i automobila prije nešto više od petnaest godina ušli na europska tržišta, uglavnom su lomili zube zbog nedostatka sigurnosti i upitne kvalitete svojih modela. No, u novoj kineskoj ofenzivi na Stari kontinent o?ito ?e biti druga?ije.

Dolaze moderni i temeljito osmišljeni elektri?ni modeli koji ciljaju uglavnom na tržišta koja su najviše naklonjena elektri?noj mobilnosti. Prodano je rekordno više od 50 milijuna novih automobila godina 2018. širom svijeta. Godine 2001., kada je država poznata po svili postala ?lanica Svjetske trgovinske organizacije, u Kini je kupljeno tek nešto više od dva milijuna novih modela. Prije nešto malo više od 20 godina i manje od 100.000 godišnje. U 2019. krivulja prodaje pala je za oko osam posto, a lani je zabilježila blagi rast nakon pada zbog epidemije 2020. godine.

Apetiti u Europi su veliki

Prošle godine izvezeno je ukupno 995.000 kineskih automobila, a apetiti proizvo?a?a dostigli su ?ak 1,6 milijuna, a najaktivniji su bili modeli na elektri?ni pogon. Neki su ve? otvorili urede u Europi, posebice u Norveškoj, Švedskoj, Danskoj i Nizozemskoj, kao i u Njema?koj. Proizvo?a?i Aiways, MG, Gelly, Great Wall, Nio i Xpeng ve? uspostavljaju prodajnu mrežu u zemljama koje su najviše naklonjene elektri?nim automobilima, vjeruju?i da ?e europski kupci predstavljati zna?ajan udio zbog najavljenog zatvaranja motora s unutarnjim izgaranjem 2030. u ukupnoj prodaji.

Najve?a prednost su im baterije

Kinesko udruženje automobilske industrije CAAM o?ekuje da ?e kineski izvoz elektri?nih automobila nastaviti naglo rasti u nadolaze?im godinama, posebno na uspostavljenim tržištima. Nakon katastrofe s modelima iz vremena prve invazije, doma?i proizvo?a?i ubrzali su razvoj elektri?nih automobila za koje dobivaju subvencije u mnogim zemljama i tako konkuriraju konkurentskim markama u cijenama.

U Kini postoji oko 50 proizvo?a?a elektri?nih automobila. ve? su na ovaj ili onaj na?in aktivni u Europi. Neki analiti?ari kažu da im je najve?a prednost u ovom osvajanju to što Kina ima dobro razvijenu proizvodnju baterija i elektroni?kih komponenti za elektri?ne pogone.

Fotografije: Xpeng

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com