Ni Christian von Koenigsegg nije vjerovao da ?e se Koenigsegg Agera RS s takvom lako?om obra?unati s Bugatti Chironom i preuzeti mu rekord. Naime, niti punih mjesec dana Bugatti Chiron nije izdržao na tronu najbržeg automobila na svijetu u ubrzanju s mjesta do 400 km/h te ko?enja natrag do nule.
Nije im pomoglo ni to što je za volanom Chirona bio legendarni Juan Pablo Montoya. Za volan Agere RS sjeo je Niklas Lilja, tvorni?ki testni voza? tvrtke Koenigsegg, te ubrzao do 400 km/h i ko?io do nule za nevjerojatnih 36,44 s, a za taj zadatak bila mu je potrebna dionica od 2441 metra.
Bugatti Chiron osjetno je tromiji. Njegov rekord je iznosio 41,96 s, uz potrošenu udaljenost od 3112 metara. Koenigsegg je dokazao da nije sve u snazi. Puno važniji je omjer mase i snage. Bugatti Chiron koristi motor 8.0 W16 sa ?etiri turbopunja?a koji razvija 1500 KS i 1600 Nm, ali masa automobila iznosi 1995 kg.
Koenigsegg Agera RS pod haubom donosi twin-turbo benzinca 5.0 V8 s 1360 KS i 1371 Nm, ali ima masu od svega 1395 kg.