Premda službenih fotografija još uvijek nema, najnoviji render objavljen na webu kolesa.ru ve? je proglašen najboljim dosad.
Kreiran je na bazi dosadašnjih službenih teasera, špijunskih fotografija i informacija koje su procurile od strane dizajnerskog centra Volkswagena. Takve informacije uglavnom se i pokažu istinitim, jer proizvo?a?i automobila namjernim plasiranjem mogu?eg izgleda u javnost provjere bilo javnosti i potencijalnih kupaca pa do premijere nogo modela mogu napraviti pokoju izmjenu, u slu?aju da se komentari pokažu negativnim.
Uglavnom, render mogu?eg izgleda koji je objavio kolesa.ru najbolji je dosad te se ve? ovakav novi Golf može proglasiti finalnim proizvodom. Od prvog je dana bilo jasno kako Volkswagen Golf VIII ne?e ponuditi drasti?ne izmjene dizajna, nego ?e više biti usmjeren evoluciji, po uzoru na Porsche 911.
Volkswagen Golf VIII u svakom je slu?aju jedan od najzna?ajnijih modela cijele Volkswagen Grupe pa je njegovom razvoju posve?ena posebna pažnja. ?ak 180 vode?ih menadžera Volkswagen Grupe bilo je uklju?eno u razvojni proces osme generacije Golfa. Osim dizajna, konstrukcije, izbora materijala, uvo?enja novih tehnologije i robotskih linija, oni su bili uklju?eni i u pregovore sa svim vanjskim dobavlja?ima, a sve s ciljem da Volkswagen Golf VIII bude što bolji, odnosno da se vrati na tron kralja kompaktne klase.
No, to ne?e biti nimalo jednostavno, obzirom da konkurencija nikad nije bila snažnija. U razvoj je uloženo gotovo 2,5 milijarde eura, a unaprije?ene proizvodne linije u glavnoj tvornici Volkswagena u Wolfsburgu imat ?e kapacitet proizvodnje 2000 automobila dnevno.
Za razliku od vanjskog izgleda koji djeluje više kao facelift, a ne novi model, unutrašnjost ?e, pak, dobiti potpuni ‘makeover’. Potpuno digitalan kokpit i armatura gotovo u potpunosti lišena svih prekida?a jasno daju do znanja kako ?e za upravljanje svime biti zadužen napredan Infotainment sustav. Navodno je upravo kompletna digitalizacija unutrašnjosti glavni razlog kašnjenja na tržište. Vozit ?e se na dora?enoj MQB platformi zbog ?ega ?e na masi izgubiti 70 kilograma a prtljažnik ?e imati obujam od najmanje 400 litara.
Osim dizelskih i benzinskih motora, u ponudi ?e biti i blaga hibridna tehnologija s 48-voltnim sustavom. Kupcima ?e biti dostupan i plug-in hibrid GTE, dok e-Golf ne?e. Njega ?e zamijeniti I.D. serija. Tako?er, u ponudi ?e biti i GTI te R izvedba. Novi Volkswagen Golf VIII GTI imat ?e 250 KS, a Volkswagen Golf VIII R, perjanica s pogonom na sve kota?e, bit ?e napucana na ?ak 350 KS.