Kopnena ruta sve privla?nija za kineski izvoz u Europu

0
654

Pove?anje vremena isporuke robe morem i nedostatak kontejnera ?ine prijevoz robe kopnenim putem iz Kine u Europu privla?nom alternativom morskim rutama za kineski izvoz, piše Financial Times (FT) pozivaju?i se na izvore u transportnoj industriji.

FT iznosi da je u prva dva mjeseca ove godine iz Kine u Europu poslano više od dvije tisu?e teretnih vlakova, što je dvostruko više nego u istom razdoblju prošle godine. Dodaje da je 2020. godine željezni?ki teretni promet iz Kine u Europu pove?an za 50 posto, a od 2016. do danas sedam puta.

Stru?njaci Financial Timesa razlogom toga rasta smatraju pove?anje troškova prijevoza morem.

Napominju pritom da je brz gospodarski oporavak Kine nakon pandemije koronavirusa omogu?io toj zemlji da “dominira globalnom trgovinom u drugoj polovici 2020.” godine.

Prema Financial Timesu, zbog uvo?enja karantene u mnogim zemljama svijeta pove?ana je potražnja za raznim elektroni?kim ure?ajima i ku?anskim aparatima iz Kine. Istodobno, spori prijevoz robe morem natjerao je kineske tvrtke da se okrenu alternativnom putu – kopnom kroz Rusiju i države srednje Azije.

No, u ukupnom kineskom izvozu dio robe koji se prevozi željeznicom zanemariv je, navodi list. Samo je u sije?nju kroz luku Yangshan u Šangaju otpremljeno je oko dva milijuna kontejnera, u usporedbi s ukupno 209 tisu?a željezni?kih kontejnera u prva dva mjeseca ove godine.

HINA

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com