Kre?e spektakl: Croatia Rally spreman stvoriti još magi?nih WRC uspomena

0
400

Nakon što je ugostio jedan od epskih završnih odlu?uju?ih brzinskih ispita u 50-godišnjoj povijesti FIA Svjetskog prvenstva u rallyju prošlog travnja, Croatia Rally se vra?a i spreman je kreirati novu seriju brzih sportskih uspomena.

Željno iš?ekivano novo natjecanje u WRC kalendaru 2021., Croatia Rally zadržao je svoje mjesto kao tre?a runda prvenstva i prvo tradicionalno asfaltno natjecanje sezone. To zna?i da ?e nova generacija Rally1 automobila s hibridnim pogonom pokazati svoje mogu?nosti na brzincima bez snijega i leda nakon sije?anjskog Rallyja Monte Carlo.

Nakon natjecanja koje je otvorilo sezonu, WRC je posjetio zimsku bajku Rallyja Švedska krajem velja?e, gdje je Kalle Rovanperä izborio svoju tre?u pobjedu karijere i preuzeo vode?u poziciju u trenuta?nom poretku prvenstva.

Rovanperä je kao prvi stigao u Hrvatsku prošle godine sa samo 20 godina, s ?etiri boda više od Thierryja Neuvillea, no njegovo vodstvo nije dugo trajalo, jer je Finac izletio sa staze ve? na prvom brzinskom ispitu. Dvanaest mjeseci kasnije, nakon što je u listopadu proslavio 21. ro?endan, Rovanperä ima 14 bodova ispred Belgijskog suparnika nakon prva dva od ukupno trinaest natjecanja sezone 2022.

„Osje?am da sam spreman i naravno da je uzbudljivo voditi u prvenstvu, to je ista situacija kao i prošle godine prije ovog rallyja, ali nadam se da ?emo ove godine malo bolje završiti nastup u Hrvatskoj”, rekao je voza? Toyote GR Yaris Rally1. „Dobro smo se pripremili i lijepo je imati osjetniju bodovnu prednost, iako su samo dva rallyja za nama. Najve?i izazov u Hrvatskoj bit ?e prebroditi nedostatak iskustva u odnosu na voza?e koji su vozili cijeli rally prošle godine, jer smo okusili samo prvi brzinac i nakon toga nemamo nikakvih spoznaja. Na ovakvom natjecanju, gdje su uvjeti, držanje asfalta i brzinski ispiti prili?no teški i promjenjivi, s manjkom iskustva moglo bi biti nezgodno. U ovom dijelu sezone ne osje?am pritisak kao vode?i. Nastojat ?emo zadržati našu poziciju, ali kraj je daleko.”

Tko su voza?i koji ?e tražiti slavu na Croatia Rallyju?

Na listi prijava je 66 posada, uklju?uju?i osam hrvatskih te jedanaest Rally1 automobila koji ?e predvoditi karavanu.

Me?u njima su i svjetski prvaci iz 2019. Ott Tänak i Martin Järveoja iz Hyundai Shell Mobis World Rally Teama, zajedno s timskim kolegama Thierryjem Neuvilleom i Martijnom Wydaegheom te Oliverom Solbergom i Elliottom Edmondsonom.

Tänak i Neuville su me?u pet pobjednika WRC natjecanja koji ?e nastupiti na Croatia Rallyu, zajedno s trojcem Toyota Gazoo Racing World Rally Teama Elfynom Evansom, Esapekkom Lappijem i Kalleom Rovanperom.

Zajedno sa suvoza?em Scottom Martinom, Evans je bio viceprvak svijeta u protekle dvije sezone, no dosad nije imao sre?e na ulasku u sezonu 2022.

Lappi, komu je suvoza? Janne Ferm je debitant na Croatia Rallyu, dok Rovanperu ne treba posebno predstavljati kao trenuta?no vode?eg u Svjetskom prvenstvu uz suvoza?a Jonnea Halttunena. Takamoto Katsuta i Aaron Johnston zaklju?uju Toyotine prijave.

Nakon plasmana na pobjedni?ko postolje u Monte Carlu, Craig Breen i Paul Nagle po drugi ?e put startati u Hrvatskoj, iako su Ford s kojim su nastupili 2021. zamijenili Hyundaijem. Breenova Ford Puma Rally1 ve? ima pobjedni?ki mentalitet nakon što je devetorostruki WRC prvak Sebastien Loeb u identi?nom automobilu slavio u Monte Carlu. Gus Greensmith i Jonas Andersson te Adrien Fourmaux i Alexander Coria ?e se pridružiti Breenu i Nagleu kao dio M-Sport Ford World Rally Teama, dok ?e za M-Sport voziti Pierre-Louis Loubet i Vincent Landais kojima ?e to biti debi u Rally1 automobilu.

Klasa WRC2 u kojoj ?e se natjecati posade u Rally2 automobilima ima ?ak 29 prijava, me?u kojima su sudionici Otvorenog, Juniorskog i Veteranskog prvenstva. Deset posada prijavilo se u WRC3 klasi za Rally3 automobile, od kojih ?e se sedam bodovati za Juniorsko WRC prvenstvo.

Hrvati Niko Puli? i Ivica Siladi? prijavljeni su u WRC2, odnosno WRC3 konkurenciji. Novak u WRC2 klasi Miko Marczyk stiže iz Poljske, gdje je pomagao izbjeglicama iz Ukrajine da u?u u njegovu zemlju, dok Cristiana Oprea stiže iz Rumunjske na svoj WRC debi.

Ruta rallyja u kratkim crtama

Drugi WRC Croatia Rally imat ?e polazište u Zagrebu, održat ?e se od 21. do 24. travnja i sastojat ?e se od 20 brzinskih ispita duga?kih 291,84 kilometra.

Posade ?e u petak, 22. travnja krenuti prema brežuljcima Samoborskog Gorja, Žumberka i Karlovca, zapadno i jugozapadno od Zagreba, gdje ih o?ekuju ?etiri brzinca koja ?e se voziti po dva puta. Mali Lipovec – Grdanjci je prvi sa startom u 8:33, dok se 20,77 km duga?ak ispit Stojdraga – Gornja Vas sastoji od mnoštva zavoja.

Subotnja ruta, ponovo zapadno od Zagreba i uz dva prolaska brzincima, po?inje s ispitom Kostanjevac – Petruš Vrh koji je najduži na natjecanju s 23,76 km. Istog dana vozit ?e se i novi brzinac Platak koji se nalazi na jugozapadu, blizu obale Jadranskog mora.

Nedjeljni ?e brzinci rano startati i to u 7:18 novim ispitom Trakoš?an – Vrbno koji ?e se voziti na najsjevernijoj to?ki itinerera. Drugi prolazak brzincem Zagorska Sela – Kumrovec bit ?e odlu?uju? Wolf Power Stage.

Što je novo u 2022.?

Platak i Trakoš?an – Vrbno su novi brzinci u 2022. godini i njihovo je uvrštenje u itinerer rezultat nastojanja organizatora da proširi geografsko podru?je na kojem se natjecanje održava kako bi više navija?a moglo pratiti akciju, smanjuju?i pritom prometna zagušenja na pojedinim dijelovima veznih sektora. Time se podru?je natjecanja s dosadašnje tri iz 2021. proširilo na pet županija u 2022. godini.


Oba nova brzinska ispita su uska i donose nekoliko promjena držanja asfalta. Planinski brzinac Platak, koji prolazi pokraj rije?kog skijališta nudi pogled na Jadransko more, a sadrži i Fan zonu. Trakoš?an – Vrbno donosi valovitu konfiguraciju, koja ?e biti poznata timovima koji su na njoj testirali prošle sezone.

Shakedown duljine 3,65 km koji ?e se održati u ?etvrtak, 21. travnja s po?etkom u 9:01 tako?er je nov. Smješten je u blizini drevnog grada Oki?a koji je prvi put spomenut 1193. godine.

Zbog ošte?enja nastalih u potresu 2020. godine, ciljna ceremonija preseljena je s Markovog trga u servis. Ceremonijalni start održat ?e se u ?etvrtak u 18:30 na prostoru izme?u Nacionalne i sveu?ilišne knjižnice i Zagreba?kih fontana.

Uzbudljiv hrvatski Power Stage se vra?a

Sebastien Ogier i Julien Ingrassia upisali su se 25. travnja 2021. u povijest pobjedom na prvom Croatia Rallyju koji se bodovao za FIA Svjetsko prvenstvo, iako su slavili za jedva 0,6 sekundi. U dramati?noj završnici Wolf Power Stagea Toyotin je dvojac pobijedio timske kolege Elfyna Evansa i Scotta Martina, dok je Hyundaieva posada Thierry Neuville / Martijn Wydaeghe sa samo 8,1 sekundom zaostatka zauzela tre?e mjesto nakon tri dana spektakularne akcije zadivljuju?im cestama kroz pitoreskni krajolik u okolici Zagreba.

Unato? ošte?enjima karoserije na desnoj strani njihovog Yarisa WRC nastalim u prometnoj nesre?i na veznom sektoru na putu prema 17. brzincu, vode?i nakon subote Ogier i Ingrassia ostali su u utrci za pobjedu te su u odlu?uju?i ispit krenuli s 3,9 sekundi zaostatka za Evansom i Martinom.

Iako je francuska posada napravila manju pogrešku, ostvarila je najbrže vrijeme bacila rukavicu Evansu i Martinu. ?inilo se da su Britanci u?inili dovoljno za pobjedu sve dok nisu proklizali u desnom zavoju nadomak cilju brzinca. Izgubili su klju?no prijanjanje uz podlogu i popeli su se na zemljani nasip, a izgubljeno vrijeme zna?ilo je da su bili sporiji 4,5 sekundi od Ogiera i Ingrassie te su izgubili rally za 0,6 sekundi.

Odmah po dramati?no izborenoj pobjedi na Croatia Rallyju, Ogier je izjavio: „Odluka je pala u zadnjim metrima. Osje?aji su presnažni, bio je ovo ludi vrtuljak za nas ovog vikenda. Zbog ovakvih se emocija bavimo ovim sportom. Rekao sam da mi je žao Elfynu jer je tako?er bio odli?an.“

Evans je dodao: „Gume su popustile i potpuno sam promašio idu?i zavoj, no sigurno nisam sve tamo izgubio, rekao bih da sam ostao bez jedne sekunde. Bila je to velika borba tijekom cijelog vikenda i kapa dolje Sebu za taj posljednji brzinac. Bit ?e bolje idu?i put.“

Informacije o gumama

Službeni dobavlja? guma za Svjetsko prvenstvo, Pirelli, ?e osigurati Pzero HA (tvrda smjesa) i SA (meka smjesa) gume. Prve su tvrde, dizajnirane za korištenje po toplom vremenu i u suhim uvjetima. Mekane su primjerene hladnijim temperaturama i vlažnim cestama. U slu?aju ja?e kiše koristit ?e se gume Cinturato. Maksimalan broj guma koje timovi mogu koristiti tijekom natjecanja je 28, uklju?uju?i i ?etiri gume za shakedown.

TRENUTA?NI POREDAK

WRC voza?i (nakon 2 od 13 natjecanja)

1 Kalle Rovanperä (FIN) 46

2 Thierry Neuville (BEL) 32

3 Sébastien Loeb (FRA) 27*

4 Gus Greensmith (VB) 20

5 Sebastien Ogier (FRA) 19*

6 Takamoto Katsuta (JPN) 18

*Ne nastupa na Croatia Rallyu

WRC suvoza?i (nakon 2 od 13 natjecanja)

1 Jonne Halttunen (FIN) 46

2 Martijn Wydaeghe (BEL) 32

3 Isabelle Galmiche (FRA) 27

4 Jonas Andersson (ŠVE) 20

5 Benjamin Veillas (FRA) 19

6 Aaron Johnston (IRS) 18

WRC timovi (nakon 2 od 13 natjecanja)

1 Toyota Gazoo Racing WRT 83

2 M-Sport Ford World Rally Team 59

3 Hyundai Shell Mobis World Rally Team 47

4 Toyota Gazoo Racing WRT NG 22

KLJU?NI PODACI

Start: 18:30, ?etvrtak, 21. travnja 2022., Nacionalna i sveu?ilišna knjižnica i Zagreba?ke fontane

Cilj: 15:30, nedjelja, 24. travnja 2022., Zagreba?ki Velesajam, Servisno parkiralište

Sjedište: Zagreba?ki Velesajam, Zagreb, Hrvatska

Podloga: Asfalt

Bodovanje: Tre?e natjecanje FIA Svjetskog prvenstva u rallyju 2022. (uklju?uju?i WRC2, WRC3 i JWRC)

Brzinskih ispita: 20

Kilometraža brzinskih ispita: 291.84 kilometara

Kilometraža veznih sektora: 1350.34 kilometara

Ukupna kilometraža: 1642.18 kilometara

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com