Vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem i dalje ?e biti vode?i izbor ameri?kih kupaca, interes za elektri?na vozila na baterije najve?i je u Republici Koreji, Kini i Njema?koj, dok su Japanci skloniji hibridnim elektri?nim vozilima, pokazalo je Deloitteovo istraživanje.
Deloittovo ispitivanje stavova kupaca automobila provedeno na više od 26 tisu?a potroša?a iz 25 država, pokazalo je da se mnogi kupci zbog ograni?enja s kojima se voza?i elektri?nih vozila još uvijek susre?u, i dalje okre?u provjerenim i dobro poznatim vozilima s unutarnjim izgaranjem, pa je samo dio potroša?a spreman platiti napredne tehnologije.
Ve?ina ih još uvijek nije spremna platiti više od 500 ameri?kih dolara za napredne tehnologije kao što su motori na alternativne izvore energije, kao ni za druge vrste napredne opreme uklju?uju?i autonomnu vožnju, pove?anu sigurnost i povezivost.
Vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem tako ?e i dalje ?e biti vode?i, budu?i izbor ameri?kih kupaca (69 posto), a kada je rije? o alternativnim motorima, interes potroša?a za elektri?na vozila na baterije najve?i je u Republici Koreji (23 posto), Kini (17 posto) i Njema?koj (15 posto), dok su japanski kupci (48 posto) skloniji hibridnim elektri?nim vozilima.
Ve?ina budu?ih kupaca elektri?nih vozila namjerava puniti svoja vozila kod ku?e, osobito u Japanu (76 posto), Indiji (76 posto), SAD-u (75 posto) i Njema?koj (70 posto). Potražnja za javnim punionicama najve?a je u Republici Koreji (38 posto) i Jugoisto?noj Aziji (29 posto).
Potroša?e u Njema?koj, Kini i SAD-u najviše brine doseg elektri?nih vozila, dok potroša?e u Aziji najviše brine nedostatak javne infrastrukture za punjenje.
Kupci novih vozila još uvijek su skloniji tradicionalnoj kupnji uživo na lokaciji, nego putem virtualnih platformi. Me?utim, virtualna kupovina sve je popularnija zbog prakti?nosti, brzine i jednostavnosti.
Potroša?i diljem svijeta u zna?ajnom postotku preferiraju kupnju automobila uživo: u Jugoisto?noj Aziji njih 80 posto u Njema?koj 78 posto te u SAD-u 75 posto.
Usluge zajedni?ke mobilnosti, uklju?uju?i pretplatu na vozila i uslugu naru?enog prijevoza, polako se vra?aju na razinu prije pandemije, dok su osobna vozila zadržala svoju poziciju najpoželjnijeg prijevoznog sredstva, stoji u izvješ?u.
Usluge pretplate na vozila popularnije su na globalnim tržištima, dok interes za njih u SAD-u tek raste. Gotovo tre?ina ameri?kih potroša?a zainteresirana je za usluge pretplate na vozila kako bi pristupili razli?itim markama i modelima automobila.
HINA