O nasljedniku Aventadora bilo je puno naga?anja, a sad je kona?no predstavljen Lamborghini Sian, vrhunski elektrificirani supersportaš.
Premda su se glasine o najve?oj snazi od 1000 konjskih snaga pokazale promašenim, Lamborghini Sian je najsnažniji model u bogatoj povijesti talijanskog proizvo?a?a. No, osim toga, prvi je elektrificirani Lambo u povijesti.
Time je Lamborghini kona?no ušao u eru pogona na struju, gotovo punih šest godina nakon Ferrarija, McLarena i Porschea. No, Lamborghini Sian nije klasi?an hibrid nego tzv. meki hibrid, zahvaljuju?i 48-voltnom sustavu koji isporu?uje 25 kW (34 KS). Atmosferski benzinac 6.5 V12 iste je specifikacije kao i onaj koji se ugra?ivao u Aventador SVJ. Uz kombiniranu snagu od 820 KS, pogon na sve kota?e i 7-stupanjski automatski mjenja? Lamborghini Sian do stotke sprinta za svega 2,8 sekundi, a ubrzanje ne posustaje sve do 350 km/h.
Dobro upu?eni pratitelji zbivanja u automobilskoj industriji odmah ?e primijetiti da su brojna dizajnerska rješenja posu?ena s koncepta Terzo Millenio. Lamborghini Sian ipak nije toliko radikalno oblikovan, ali najnoviji model iz Sant’Agata Bolognese sigurno ?e privla?iti poglede znatiželjnika u svakoj prilici. Mitja Borket, šef dizajna Lamborghinija, tvrdi kako je uvjeren da ?e Sian na cesti izazivati jednaku koli?inu pažnje kao i svojedobno model Countach.
Premda je tek doživio internetsku premijeru, a službeno predstavljanje održat ?e se na salonu automobila u Frankfurtu, svih 63 primjerka ve? je rasprodano. Unato? po?etnoj cijeni od ?ak 3,3 milijuna eura.