Tuning ku?a Lanzante odlu?ila je u Porsche 911 Turbo, serije 930, ugraditi 1.5-litreni motor direktno iz bolida Formule 1.
Naime, Porsche 911 Turbo, serije 930, koji se proizvodio od 1975. do 1989. godine standardno je dolazio s 3-litrenim motorom u prve dvije godine proizvodnje, a od 1978. godine obujam motor pove?an je na 3,3 litre. U oba slu?aja radi se o bokserskom turbobenzinskom 6-cilindrašu, koji je ovisno o izvedbi razvijao izme?u 260 i 335 KS, a bio je hla?en zrakom. Koliko je bio mo?an najbolje ilustrira podatak da je Porsche 930 do 100 km/h ubrzavao za 5,2 sekunde u najslabijoj, odnosno 4,8 sekundi u najsnažnijoj izvedbi. Brojke su to koje bi i prema današnjim standardima izazivale respekt.
No, tuning ku?a Lanzante odlu?ila je napraviti korak više. Iza imena Porsche 930 TAG Turbo krije se modificiran Porsche 911 serije 930 u koji je ugra?en Turbo V6 motor iz bolida Formule 1, kakav se koristio u 80-im godinama. Zahvaljuju?i izvrsnim odnosima s McLarenom stru?njaci iz tvrtke Lanzante osigurali su ?ak 11 takvih motora, a svaki od njih uistinu je bio ugra?en u F1 bolid. ?ak devet tih motora utrke je završavalo na podiju, a s jednim je Niki Lauda osvojio VN Velike Britanije 1984. godine, na stazi Brands Hatch.
Za potrebu ugradnje u Porsche 930 pretlak turbopunja?a smanjen je za 25 posto pa ?e 1.5-litreni V6 motori razvijati 510 KS i 420 Nm. Maksimalna brzina vrtnje motora od 9000/min, 6-stupanjski ru?ni mjenja? i zatvara? zadnjeg diferencijala te izostanak bilo kakvih elektronskih pomagala jasno daju do znanja kako ?e Porsche 930 TAG Turbo trebati krotiti u maniri najve?ih znalaca.
Ukupna masa automobila spremnog za vožnju bit ?e manja od 1100 kilograma, a na 17-colnim naplacima nalazit ?e se gume širine 225 mm sprijeda i 255 straga. Premda još nije definirana to?na cijena, prema prvotnim najavama Lanzante Porsche 930 TAG Turbo koštat ?e najmanje 1,2 milijuna eura bez davanja.