Leasing ku?e po?ele oduzimati vozila povremenim prijevoznicima putnika

0
336

Udruga Glas poduzetnika u ponedjeljak je upozorila na težak položaj povremenih prijevoznika putnika kojima su nakon isteka moratorija leasing ku?e zapo?ele oduzimati vozila, a na naplatu su im dospjele sve kamate, te pozvala da se odmah donesu odluke i zadovoljavaju?i programi financijske pomo?i.

U priop?enju se podsje?a da je Odbor za prijevoz Udruge Glas poduzetnika 24. ožujka održao sastanak s Ministarstvom mora, prometa i infrastrukture, a 25. i 26. ožujka dodatne konzultacije s predstavnicima ministarstva oko modela financijske pomo?i. Nakon sastanaka i konzultacija na kojima je dogovorena konkretna pomo?, Vlada Republike Hrvatske i nadležna ministarstava nisu donijela odluku kako bi se riješio problem poduzetnika kojima su istekli moratoriji, tvrde iz Glasa poduzetnika.

Isti?u i kako su leasing ku?e tada inicijalno podržale zahtjeve koje imaju povremeni prijevoznici putnika i izrazile želju za odobravanje daljnjih reprograma.

“Ono što nas je nakon takvog po?etnog stava leasing ku?a neugodno iznenadilo je ?injenica da su leasing ku?e ipak krenule u oduzimanje vozila. Raspolažemo s informacijama da je oduzeto minimalno 30 vozila u protekla dva tjedna. Isto tako, dok od leasing ku?a dobivamo informacije kako masovno odobravaju reprogram, na terenu je situacija u potpunosti druga?ija”, tvrde iz udruge Glas poduzetnika.

Prema saznanjima te udruge, “leasing ku?e odobravaju reprogram za vozila za koja su sigurni da ih ne mogu prodati, dok za ostala vozila, za koja postoji prilika da se prodaju i za pola cijene, ne odobravaju reprograme”.

Prenose i kako se ?lanovima udruge dogodilo “i da potpišu reprogram na 12 mjeseci, da bi samo nekoliko dana kasnije dobili novu ponudu u kojoj se 12 mjeseci zamjenjuje sa samo tri mjeseca”.

Veliki problem, tvrde iz udruge Glas poduzetnika, predstavlja i Hrvatska narodna banka koja nije izdala nikakve upute za nove moratorije, odnosno za reprograme. Leasing ku?e pritom nisu pozvane na sastanak u Ministarstvo financija kako bi se dogovorili potencijalni reprogrami i državna jamstva.

“Tako?er, moramo istaknuti da su do Odbora za prijevoz došle informacije kako se osmišljava model po kojemu bi se ispla?ivala mjese?na naknada po vozilu od sada pa na dalje, ‘po uzoru na druge europske države’. Moramo istaknuti da druge države to rade od po?etka korona krize te da se ne može samo tako ‘izbrisati’ proteklih godinu dana. Tako?er, u drugim državama nakon godinu dana takve pomo?i, prijevoznici u povremenom prijevozu putnika nemaju problem s pla?anjem kamata na leasinge jer su ih u me?uvremenu od navedene pomo?i platili”, isti?u iz udruge Glas poduzetnika.

Smatraju da takav model ne može spasiti niti jednog prijevoznika jer oni nemaju ?ime podmiriti dugove koji su se nakupili u posljednjih godinu dana, a ne razumiju zašto se pokušava prona?i model koji nema nikakvog doticaja s onim što su dogovarali.

“Apeliramo da se prihvate prijedlozi koje su prijevoznici zajedno s predstavnicima Ministarstva mora, prometa i infrastrukture osmislili i predložili. Radi se o iznosu od 200 milijuna kuna koje ?e spasiti cijelu djelatnost, radna mjesta i osigurati opstanak tvrtki. U suprotnom, ta bi djelatnost mogla bi postati prva trajno uništena grana hrvatskog gospodarstva bez ikakve šanse za oporavak”, upozoravaju iz udruge Glas poduzetnika, apeliraju?i i da se odluke i zadovoljavaju?i programi financijske pomo?i donesu odmah.

Koordinator Odbora za prijevoz udruge Glas poduzetnika Marko Sliškovi? u priop?enju podsje?a da je prije nepuna ?etiri tjedna izjavio da se nazire svjetlo na kraju tunela za povremeni prijevoz putnika.

“Nažalost, svije?a je pregorjela, 1. travanj odavno je prošao, sve leasing ku?e poslale su klijentima pune rate i kamate za proteklo razdoblje. Probili smo datum dospije?a pla?anja i tu je nažalost kraj. Tragi?no je da se apsolutno ništa nije u?inilo za pomo? povremenom prijevozu. ?estitam premijeru Plenkovi?u, ministru Mari?u i ministru Butkovi?u što su Hrvatsku svrstali uz bok s Albanijom, kao jedine zemlje u Europi koje nisu pomogle djelatnosti povremenog prijevoza putnika”, isti?e Sliškovi?, kojega zanima i “za koga je pripremljen teren zbog kojega mora propasti preko tisu?u tvrtki i tko ?e spremiti lovu u džep”.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com