Ana Zadnik je Riječanka na top poziciji u BMW-u

Ana Zadnik nije samo jedna od brojnih dizajnerica u jednoj od vodećih svjetskih automobilističkih kompanija, već i njihova važna karika.

U BMW-u radi i više od 750 dizajnera i tamo se pazi na svaki detalj, a osim što timski sudjeluje u kreiranju interijera kultnog auta kojeg je osmislio legendarni Alec Issigonis, glavna je za sjedišta. Netom promovirani obnovljeni Mini Cabrio samo je jedan od modela na kojem je intenzivno radila dizajnerica i rođena Riječanka koja je završila kiparstvo na Likovnoj akademiji u Ljubljani.

Posljednjih nekoliko mjeseci iz obiteljskih razloga više je vremena provodila kod kuće. Njen profesionalni put ima iznimnu uzlaznu liniju. Tko završi studij dizajna u Londonu meta je mega kompanija, a nakon Toyote i Tokija, Ana je bila na kormilu Renaultovog studija za Daciju u Bukureštu, Jaguarovog i Land Roverovog u Coventryju, a sad u Bavarskoj kreira Mini. I to na istoj adresi gdje rade i brojni drugi dizajneri za nekoliko BMW brendova.

Iza sebe ima završen i studij dizajna na prestižnom britanskom Royal College of Art u Londonu, a to je odskočna daska među zvijezde. Tamo je otišla kao stipendistica, praksu je iskoristila slušajući vrhunske predavače među kojima svakako treba istaknuti imena kao što su: Chris Bangle (nekdašnji šef dizajna BMW-a), Stephane Swartz (šef europskog dizajnerskog odjela Nissana), Marek Reichman (šef dizajna Aston Martina), Serghe Porcher (autor Citroëna Pluriel)…

Uža specijalnost je dizajn interijera, s naglaskom na sjedala. U timu od tri do pet dizajnera naša Riječanka najčešće ima glavnu riječ. Curica koja se u djetinjstvu na Korzu igrala s barbikama danas je okružena muškarcima i bavi se poslom koji je sve do pred koji godinu bio teško spojiv s ljepšim spolom.

Mini Cooper S Convertible najnoviji je primjer uspješno implementiranih zamisli Ane Zadnik. Naravno onih koji se dotiču unutrašnjosti i posebice sjedišta. Osvježena izvedba za modelsku godinu 2019. donosi i Matrix LED svjetla, novi stilizirani logo kompanije, redizajnirane naplatke, veće mogućnosti individualizacije, bolji izbor materijala u unutrašnjosti, 6,5-inčni ekran u serijskoj opremi… Najveća novost ispod lima je uvođenje 7 i 8-stupanjskih automatskih mjenjača.