Mark Weber i dalje je u svijetu auto utrka na najvišoj razini, sad je Porscheov ambasador i stoga što je bio jedan od boljih u Formuli 1

0
407

Uzor mi je bio Alain Prost, a Lewis Hamilton je bio nepobjediv, Alonsa je bilo nemogu?e presti?i, a sa Schumacherom je uvijek bilo vrlo napeto! Kazao nam je to u ekskluzivnom interviewu bivši F1 trka?, Mark Webber.

Karijeru me?u elitom ovog trka?eg sporta zapo?eo je s Minardijem, a nakon jedanaest godina u Jaguaru, Williamsu i Red Bull Racingu te devet osvojenih grand prixa vratio se utrkama izdržljivosti, koje je namirisao i prije ulaska u F1.

“Važno je imati strast. Znate, lako je biti prosje?an, ali ako se želite istaknuti, morate postaviti svoja pravila”, smatra karizmati?ni Australac koji je i danas, unato? mirovini, usko vezan uz moto sport.

2015. godine osvojio je World Endurance Championship s inovativnim Porscheom 919 Hybrid.championat pod pokroviteljstvom FIA-e, a i dalje je vjeran njema?koj marki sportskih automobila iz Stuttgarta.

Gledaju?i to iz perspektive mobilnosti. Koju vrstu prijevoza najviše koristite?

Voza? sam Porsche Cayennea koji koristimo kao obiteljski auto, a i sam ga koristim svakodnevno. Dovoljno je prostran za prijevoz pasa kao i mog brdskog bicikla. Stvarno mi treba puno prostora. Na svim putovanjima do zra?ne luke, kad mi obitelj napuni prtljažnik koferima, ipak je nekako dobrodošlo.

Ako se ne varam, u poridici vozite puno Porsche. Je li tome baš tako?

Tako je, sestra mi ima Porsche, žena ima, ?ak i mama vozi Cayennea, iako kaže da joj je malo preposeban.

Mislim da je ‘beba’ koja vozi Porsche 911 vrlo ‘cool’.

Ambasador ste marke Porsche. Zašto mislite da je ovaj poseban?

Ljudi vole pouzdane i izdržljive stvari, marke na koje se mogu osloniti. Tijekom epidemije novog koronavirusa s Porscheom 911 prešao sam 25 tisu?a kilometara jer su aerodromi bili no?na mora. Bez obzira na vrijeme, stanje na cesti… Nikad me nije iznevjerio.

Koji je bio vaš prvi auto?

?im sam položio voza?ki kupio sam Toyotu Coronu iz 1969. Pravu malu staru drvarnicu. (smijeh) Kupio sam ga od sestrine prijateljice za oko 500 dolara.

Kakav je bio osje?aj iza?i iz F1 trka?eg automobila i sjesti u svoj obi?ni automobil?

To su dvije potpuno razli?ite sredine. Jedna je cesta, gdje vlada opuštenija atmosfera. Druga je staza na kojoj nosiš kacigu, konkurenti su agresivniji… Promijeni te i kao voza?a. Tijekom svakodnevne vožnje razgovaram sa suprugom i ostalim ?lanovima obitelji, vozim se, ako je mogu?e, planinskim cestama, prijevojima ili selom. Ali onda nemam neku natjecateljsku prirodu, to me uhvati kad iza?em na stazu.

Pa i nema baš gužve na ruti.

Istina, zahvat na stazi je nesmetan, otvoren, ?ist. Ali kad zaglavim u prometu na cesti, moram biti opsjednut kao i svi drugi. Nisam nau?io nijedan trik da to izbjegnem. (smijeh)

Koji auto vam je oduvijek bio predmet žudnje, a još vam nije došao u ruke?

Vjerojatno Porsche 959, fenomenalan auto svog vremena. Kao dijete imao sam njegov veliki poster u svojoj sobi. Imao sam priliku voziti stariju verziju i bio sam impresioniran.

A ako govorimo o Porscheu. Kada ste prešli iz F1 u WEC odn Svjetsko prvenstvo u izdržljivosti, što ti je bio najve?i izazov na po?etku?

Ljudima je teško razumjeti ljubav prema satima vožnje automobila. Ponekad i 24 sata. Tada je važno ostati usredoto?en. Ponekad vas je tijekom utrke iznenadila kiša, a ponekad ste ožednili toliko da ste poludjeli.Važno je da unosite dovoljno teku?ine. I sam sam ?esto posezao za Red Bullom kako bih ostao budan.

Što vam je prolazilo kroz glavu tijekom utrka?

Ponekad si sasvim sam na stazi. Ali na auto morate gledati kao na brak. Moraš se brinuti za njega kao za svoju ženu. Brinete se je li ga mehani?ar dobro pazio, ho?e li sti?i do cilja… 5500 km je duga?ak test.

Je li vam u sportu pomogla i poslovi?na australska tvrdoglavost?

U utrkama se susre?ete s preprekama, teškim trenucima. Nisam bio iznimka. Ali uvijek imate dvije mogu?nosti, ili stati ili nastaviti dalje. Imao sam dosta ozljeda koje svakog sportaša ostavljaju frustriranim. Razo?aran si što oporavak te?e sporo, ali ti si taj koji se mora pobrinuti da se što prije vratiš.Znaš, geografski položaj Australije je poguban za profesiju koju sam odabrao. Tako sam sa 17 godina otputovao u London, gdje je vrijeme bilo sasvim druga?ije u usporedbi s australskim suncem. Ali imao sam jasan cilj i želio sam izazove.

Danas ste ostali u trka?em sportu. Izme?u ostalog, mentor ste i mladom Oscaru Piastri, po ?emu vas mladi? podsje?a na vas?

Uh, on je sasvim druga?iji od mene. Smireniji je, ima puno više znanja, što ?e nam dobro do?i u F1 sljede?e godine. Sjajnu priliku za dokazivanje dobit ?e u McLarenu. On je u tinejdžerskim godinama pokazao neke izvanredne rezultate, što ja nisam uspio. Mislim, da ni sam ne mogu više puno nau?iti. Naravno, oko sebe ima vješte i iskusne ljude, ali moje iskustvo ?e mu uvijek dobro do?i. Mnoge ?e stvari sam nau?iti. Možemo ga obasipati savjetima, ali na kraju dana morat ?e sam zacrtati svoj put.

Što biste danas u tim godinama stavili na srce?

Hmm… Mislim da bih poboljšao svoju radnu etiku. Nisam bio u F1 u njegovim godinama, ali naporan rad nije za podcijeniti, ma gdje se nalazili.Rad je odlika najuspješnijih ljudi na planetu, od biznismena do sportaša. I sama sam nau?ila marljivo raditi, ali poželjeli biste da to niste shvatili prekasno.

Što mislite kako se F1 promijenila posljednjih desetlje?a?

Mnogo toga, od sigurnosti do pristupa medijima i publici. Nikada F1 nije bila tako raširena kao danas, otvara put do Amerike, diljem svijeta, tako?er zahvaljuju?i društvenim mrežama. Zbog toga se trka?i mogu izravno obratiti javnosti. Pa, web ima i drugu stranu. Zbog toga su svi postali stru?njaci, ali zapravo ne znaju puno. (smijeh)

Postoji li i razlika u mentalitetu trka?a?

Mislim da su oni dosta mla?i nego što smo mi bili. Naravno, i tada su mladi dobivali priliku, ali nije ih bilo toliko kao danas. Nije bilo neobi?no da ste osvojili svoju prvu Grand Prix nakon 80, 90 utrka. Ali sada pobje?uju nakon sezone ili dvije. Pogledajte samo Lewisa Hamiltona i Maxa Verastappena. Kao i njihovu visoku razinu fizi?ke spremnosti i sofisticiranu komunikaciju s medijima. Svijet utrka se iz temelja promijenio.

Biste li nešto napravili druga?ije u svojoj karijeri?

Naravno, uvijek postoji nešto manje što biste promijenili, ali nemate taj luksuz. Potrebno je gledati naprijed. Mogao sam biti tehni?kiji, mogao sam više organizirati putovanja… ali vjerujem da sam napravio sve što sam mogao u tom trenutku.

Tko vam je bio najve?i idol u vrijeme kad ste vozili F1? Tko najve?i suparnik?

Uzor mi je bio Alain Prost. Najteže je bilo voziti se s Michaelom Schumacherom, iako se s njim nisam puno ni natjecao. (smijeh) Sezona 2010. bila je impresivna, s Fernandom Alonsom, Kimijem Raikkonenom, Robertom Kubicom i Nicom Rosbergom. Alonsa je bilo nemogu?e presti?i. Lewis Hamilton je bio nepobjediv od samog po?etka. Mogao si ga samo gledati, jedva da si se s njim utrkivao. (smijeh) Imao si neke so?ne sva?e sa svojim bivšim timskim kolegom Sebastianom Vettelom, na stazi i izvan nje.

Kakav je vaš odnos danas, s obzirom na to da se Nijemac na kraju sezone oprašta od F1?

Danas se savršeno slažemo. Ve? sam mu u Singapuru rekao da je šteta što ide u mirovinu jer ?e me sada novinari opet redovito pitati za njega. (smijeh) Ima sjajnu karijeru. Ali mislim da je izabrao pravi trenutak da se povu?e. Još ne zna koliko ?e uživati. Zna da ho?e, ali o tome toliko i ne sanja.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com