Mate Rimac: Napravili smo najve?i komad karbona u autoindustriji, šasija za C-Two ima samo 200 kg

0
558

Koliko god nas bombardirali teškim temama, draže su nam one „il senso positivo“. Stoga što drugo re?i za Matu Rimca nego bravo Maestro.

Iako ove godine ?udotvorac iz Svete Nedelje možda nije bio najve?a zvijezda najboljeg i najutjecajnijeg salona automobila opet je ?vrsto u?vrstio zagreba?ku periferiju kao jedno od središta svjetske hi teach industrijske proizvodnje najsnažnijih, a ujedno i najefikasnijih baterija. I ne samo njih. Bez našeg genijalca koji sam kaže: – „Bez Bosanca ne mogu ni najbolji“, jer nakon što su se za njegovim „umotvorinama“ pomamili u Jaguaru, Koenigseggu, Porscheu…, sada je i ?uvena Pininfarina u velebnom ženevskom Palexpo izložbenom centru na sva zvona objavila da za „konjicu“ i pogon u njihovom konceptu Battisti je zadužen mladi genijalac iz Hrvatske. Isti onaj dje?arac koji mi je u svom prvom razgovoru za novine još pred desetlje?e i pol kazao kako ima san proizvesti najbrži elektroauto na svijetu.

Da ?e to i u?initi dokazivao je brojnim nagradama za patente, a jednako tako i u roditeljskoj garaži gdje je „kao klinac“ demontirao do posljednjeg vijka BMW E30 323i iz 1986. s namjerom da mu podari i elektri?ni pogon. Toliko se ve? tada zagrijao za alternativne tehnologije da ?e mu one uskoro postati sve na svijetu. Džeparac je trošio više na BMW-e nego na sendvi?e, ne bi li bio najbolji na drag utrkama ubrzanja i na driftu. Vjerovao je u struju i zarana je postao svjestan svih njenih prednosti. Elektri?na energija i naši znanstvenici ne vole se samo tajno.

?injenica je da su sa strujom ve? puno stolje?e na ti i to?no je da ni svijet ne može bez genijalaca poput Nikole Tesle i Mate Rimca. Pod svjetlima najsjajnijih reflektora Pininfarina je obznanila da ?e njihov konceptni Battista imati to?no 1914 konjskih snaga, okretni moment od 2300 Nm, da ?e do stotke stizati i za manje od dvije sekunde. Pa to je isto kao i u Rim?eva C_Two kojeg je prošle godine senzacionalno predstavio u gradu na Ženevskom jezeru. Još se samo ?eka što ?e Porsche na sve to re?i. A njihov stav se o?ekuje, jer i oni su kupnjom „Rim?evih dionica“ postali visoko zainteresirani da i dalje budu vrh vrhova, no ovaj put i s elektrikom u prvom planom.

Mate Rimac: – U dobrom sam društvu, Porsche ima štand pored mog i 10 posto mojih dionica, Pininfarina ugra?uje moje EV komponente u Battistu, sli?no i Koenigsegg u Regeru, Aston Martin, Jaguar… Za Renault isporu?ujem komponente za infotainment, navigaciju…. Što re?i nego da Rimac ponovo iznena?uje u Ženevi, ovaj put u savezu s Pininfarinom koja ugra?uje EV komponente iz Sv. Nedelje u svoj prvi i to elektri?ni cestovni bolid Battistu. Iznenadio je i posve novom šasijom za svoj koncept C_Two koja teži svega 200 kg, koja je u jednom komadu i koja ?e se ubudu?e koristiti i u drugim super sportivama. Battista iz Pininfarine tako ?e ubudu?e koristiti brojne EV komponente iz Svete Nedelje, a najvjerojatnije ?ak i šasiju.

Tekst: Igor Staži?

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com