Japanci su se dugo opirali suvremenim trendovima, ali osjetno strože ekološke norme, koje stupaju na snagu 2021. godine, primorali su ih da se okrenu struji.
Mazda ve? godinama odlijeva ugradnji turbopunja?a. Sustavno unaprje?uju postoje?u tehnologiju i uspijevaju plivati kontra suvremenih trendova. Najnoviji dokaz tome je revolucionaran motor Skyactiv-X, koji je 30 posto snažniji, a 30 posto štedljiviji.
No, premda je njihova filozofija bila i više nego simpati?na, upu?enima je bilo jasno kako romantika ne može trajati zauvijek. EU ve? od 2021. godine uvodi ekološke norme koje granicu CO2 postavljaju na 95 g/km.
Takve kriterije nemogu?e je ostvariti bez ikakve elektrifikacije. Stoga ne ?ude najnovije najave iz Mazde prema kojima ?e ve? slijede?e godine predstaviti model s potpuno elektri?nim pogonskim sklopom, a 2021. ili 2022. godine na tržište stiže prvi plug-in hibrid.