Nova generacija benzinaca 1.2 i 1.4 bit ?e razvijena zajedni?kim snagama, a koristit ?e se u brojnim modelima Mercedes-Benza, Renaulta i Nissana. Naravno, više u slu?aju Renaulta i Nissana, obzirom da ?e biti konstruirani za popre?nu ugradnju, dok ?e u slu?aju Mercedes-Benza svoje mjesto prona?i jedino u A i B-klasi.
Za razliku od konkurenata koji su fokusirani na 3-cilindarske 1-litrene motore, Mercedes-Benz i Renault-Nissan razvijat ?e 4-cilindraše 1.2 i 1.4, jer smatraju kako pretjerani downsizing postaje kontraproduktivan ta kako ?e ovakvim pristupom lakše ispuniti nove ekološke norme.
U drugoj fazi, koja kre?e krajem ove godine, razvijat ?e turbobenzince 4-cilindraše 1.6 i 2.0, namijenjene sportski nastrojenim modelima. Primjerice, 2-litreni motor bit ?e nabijen na okruglo 400 KS, a time ?e se okititi titulom najsnažnijeg 4-cilindraša na svijetu.