MG Motor ponosno predstavlja službeni početak korištenja napredne Hybrid+ tehnologije koja se pojavljuje u posve novom MG3 modelu. Dugoočekivano predstavljanje u Ateni označava početak nove ere za MG u segmentu B hatchback tržišta time što donosi najsuvremeniju hibridnu tehnologiju, kombinirajući performanse, učinkovitost i uzbudljivo iskustvo vožnje. Novi MG3 Hybrid+ kupcima će biti dostupan diljem Europe.
Prvi napredni superhibridni MG model
Tijekom službenog predstavljanja MG3-a Hybrid+ modela u Ateni, okruženi izuzetnim
prizorima grčke obale, novinari iz Srednje i Istočne Europe imali su priliku testirati auto po prvi puta.
Potpuno novi MG3 Hybrid+ najsuvremeniji je hibridni hatchback segmenta B koji postavlja
nova mjerila u svojoj klasi. Proizveden s idejom postizanja maksimalne učinkovitosti, ovom
elektrificiranom tehnologijom MG3 Hybrid+ postiže izvanredne performanse, i čini ga
savršenim kako za kratke vožnje gradom i tako i za duža putovanja autocestom. Nadalje,
MG3 Hybrid+ izdvaja se kao hibrid segmenta B s najbržim ubrzanjem, donoseći izvanredno
iskustvo vožnje.
Proizvodnja potpuno novog MG3 modela s Hybrid+ tehnologijom predstavlja veliki napredak za MG Motor. Ovaj model ne samo da predstavlja našu predanost inovaciji, nego donosi i neusporediv spoj performansi i učinkovitosti na segment B tržištu.
MG3 stvoren je kako bi uzbuđivao i oduševljavao vozače, pružajući naprednu tehnologiju i naš prepoznatljiv duh zabavne vožnje.” – rekao je Nenad Pleteš, direktor marke MG Motor za
tržište regije Adriatic.
Najsuvremeniji pogonski sklop Hybrid+
MG-ova Hybrid+ pogonska tehnologija prvi je konvencionalni hibridni sustav bez priključka
ugrađen u neki model MGa. U osnovi postoji pet ključnih elemenata potpuno novog sustava
Hybrid+, a to su motor, mjenjač, baterija, električni motor i generator.
Premda usredotočena na učinkovitost, elektrificirana tehnologija prirodno osigurava izvrsne
prednosti u performansama. MG-ev pogonski sklop Hybrid+ čini MG3 hibridnim modelom
segmenta B s najbržim ubrzanjem u klasi, s vremenom ubrzanja od 0 do 100 km/h za 8,0
sekundi. Ubrzanje do brzine na autocesti, od 80 do 120 km/h za samo 5,0 sekundi jednako je
impresivno. Proizvodeći kombiniranu snagu od 143 kW, MG3 Hybrid+ daje ekonomične brojke od 4,4 L/100 km (64 mpg) i emisije od 100 g/km CO2. Navedenome pridonosi i baterija od 1,83 kWh, koja nudi veliku autonomiju vožnje samo na električnu energiju, značajno povećavajući učinkovitost.
Potpuno novi MG3 ima 1,5-litreni benzinski motor snage 75 kW i električni motor snage 100 kW, kao i odvojeni generatorski motor koji omogućuje širok raspon načina rada pogonskog sklopa. Ovo ne samo da daje vodeće brojke u klasi za hibridni hatchback segmenta B, već omogućuje i fleksibilan rad bez obzira na voznu okolinu.
MG3 ima mogućnost vožnje u sljedećim načinima koje automatski odabire sustav Hybrid+:
EV – rad isključivo na električnu energiju onoliko dugo koliko punjenje to dopušta
Series – motor prolazi kroz generator koji pokreće električni motor za vožnju
Series and Charge – serijska vožnja uz nadopunu baterije pri niskom opterećenju
Drive and Charge – motor pokreće kotače dok puni bateriju putem generatora
Parallel – i motor i električni motor pokreću kotače
Četverocilindrični 1,5-litreni benzinski motor Atkinsonovog ciklusa proizvodi 75 kW (102 PS), nudeći iznimno visoku toplinsku učinkovitost od 41 %.
U kombinaciji s električnim motorom snage 100 kW (136 PS), sustav Hybrid+ pruža širok
raspon snage u cijelom rasponu broja okretaja.
S ugrađenim jačim motorom, veliki dio vožnje pri velikom opterećenju, kao što je ubrzavanje, može se izvesti na električni pogon, s benzinskim motorom koji neprimjetno podržava ili preuzima pri većim brzinama.
Motor je povezan s trostupanjskim automatskim mjenjačem, što omogućuje učinkovito i
ugodno iskustvo vožnje. Ključno je što MG3 nudi odgovarajuće ubrzanje, dok istovremeno
pruža glatko i profinjeno mijenjanje brzina.
Vozači mogu prilagoditi odziv modela MG3 biranjem između tri načina vožnje – Eco, Standard i Sport. Eco način kalibriran je za optimalnu uštedu goriva i vozačima pruža nježan odziv gasa, dok Standard pruža spoj ekonomičnosti i performansi te dobro funkcionira za većinu vrsta putovanja. Sport ima osjetljiviju kalibraciju, izvlači najbolje iz kombinirane izlazne snage, pružajući neke od najboljih performansi u supermini hibridnoj klasi.
Novi izgled i vrhunska oprema
MG3 je potpuno novi model, stvoren u Ujedinjenom Kraljevstvu. Uz povećane dimenzije, ovaj model nudi znatno više unutarnjeg prostora za putnike, uz prostrani prtljažnik od 293 litre, predvodi u kapacitetu teretnog prostora među hibridnim automobilima segmenta B.
Potpuno novi MG3 nudi niz stilskih značajki koje kupci mogu izabrati, uključujući aluminijske naplatke, LED prednja svjetla i novu paletu boja.
Jedna od značajki koje se ističu je ugrađeni kokpit s dvostrukim zaslonom. Vozačima su
ponuđeni 7-inčni digitalni ekrani i 10,25-inčni središnji sustav za informiranje i zabavu.
Standardne značajke uključuju satelitsku navigaciju, integraciju s pametnim telefonom putem
Apple CarPlaya/Android Auta, kao i vrhunsku povezanost kroz aplikaciju MG iSMART koja se
uobičajeno nalazi u skupljim modelima.
Unutrašnjost MG3-a nudi klimu, audio sustav s četiri zvučnika i Bluetooth povezivost, četiri
USB ulaza i stražnje parkirne senzore i kameru. Najveća razina opreme uključuje presvlake s elementima umjetne kože, pristup bez ključa, grijana prednja sjedala i upravljač, kao i kameru
od 360 stupnjeva.
Sigurnost je najvažnija u MG3 koji je opremljen najnovijim naprednim sustavom za pomoć u vožnji (ADAS) i MG Pilot tehnologijom. Ovo uključuje i automatsko kočenje u nuždi i naprednu kontrolu dugim svjetlima. Svi MG modeli dostupni u Srednjoj i Istočnoj Europi pokriveni su Triple 7 Care jamstvenim paketom.