MOL Grupa predstavila ažuriranu, integriranu dugoro?nu strategiju

0
191

Upravni odbor kompanije je razmotrio i odobrio ažuriranu, dugoro?nu strategiju kompanije MOL Group 2030+ – koja je prvotno predstavljena u listopadu 2016. – u potpunosti integriranu s novom strategijom održivosti i nadopunjena dugoro?nom vizijom i ambicijama nakon 2030. godine.

”Dugoro?na strategija MOL 2030 do sada se pokazala progresivnom, vjerodostojnom i ispravno usmjerenom. Sukladno tome, MOL je poduzeo važne strateške korake u pravom smjeru tijekom posljednjih pet godina. Me?utim, u posljednje vrijeme uo?ili smo nevi?eni tempo promjena, uklju?uju?i brzi napredak u tranziciji zelene energije. Cilj naše ažurirane strategije je ubrzati proces tranzicije kako bi se poboljšala MOL-ova otpornost i sposobnost oblikovanja održive budu?nosti. Izoštrit ?emo fokus i dodatno pove?ati u?inkovitost, traže?i nove mogu?nosti s novom odlu?noš?u. Jedna se stvar nije promijenila od 2016. godine: i dalje smo duboko predani transformaciji naših tradicionalnih djelatnosti temeljenih na fosilnim gorivima u održiv poslovni model s niskim udjelom ugljika.” (Zsolt Hernádi, predsjednik Uprave i glavni izvršni direktor)

Potvr?eni strateški smjerovi transformacije u postoje?im djelatnostima. Uz nepromijenjenu viziju strukturalnog, dugoro?nog pada potražnje za fosilnim motornim gorivima u Europi te Srednjoj i isto?noj Europi, MOL ?e nastaviti i ubrzati svoju transformaciju goriva u kemikalije u Downstreamu kako bi postao vode?a kompanija za održivu kemijsku industriju u Srednjoj i isto?noj Europi. MOL ima nepromijenjene ambicije u Uslugama kupcima da postane vode?i na tržištu i najbolji u branši, kao digitalno orijentirana maloprodaja robom široke potrošnje i pružatelj složenih usluga mobilnosti u regiji.

“Jedna od glavnih snaga MOL-a leži u njegovom otpornom, jedinstveno uravnoteženom, integriranom poslovnom modelu. Kako bismo sa?uvali ovu otpornost i oblikovali svoju budu?nost, morat ?emo kontinuirano prilago?avati svoj poslovni portfelj kako bi se suo?io s izazovima budu?e ekonomije s ograni?enim udjelom ugljika.” (Zsolt Hernádi, predsjednik Uprave i glavni izvršni direktor)

Downstream: transformacija u visoko u?inkovitog, održivog, vode?eg igra?a u industriji usmjerenog na kemijsku proizvodnju. MOL Downstream zadržat ?e svoju poziciju generatora novca u europskoj preradi s ciljanom EBITDA od preko 1,2 milijarde dolara do 2025. godine, podržanih s dodatnih 150 milijuna dolara za poboljšanje u?inkovitosti. Transformacija iz goriva u kemikalije nastavit ?e se punom brzinom kako bi se smanjio udio motornih goriva u preradi i pretvorilo 1,8 milijuna tona u petrokemijsku sirovinu do 2030. godine. To ?e se posti?i kroz dva investicijska ciklusa korištenjem visoko u?inkovitih tehnologija, s ciljanim datumima pokretanja 2027., odnosno 2030. godine. Istovremeno, MOL ?e sve više integrirati tehnologije koje podržavaju kružnu ekonomiju u svoje temeljne djelatnosti, koriste?i proizvodne tehnologije koje se temelje na bio-proizvodnji i otpadu, pove?avaju?i recikliranje i koriste?i prilike za hvatanje i skladištenje ugljika s jasnim fokusom na materijalno smanjenje utjecaja CO2 u djelatnosti. Ukupna transformacijska kapitalna ulaganja u Downstreamu mogla bi dose?i 4,5 milijardi dolara u sljede?ih deset godina.

Usluga kupcima: na putu da postanemo najbolji u branši, kao digitalno orijentirana maloprodaja robom široke potrošnje i integrirani pružatelj složenih usluga mobilnosti do 2030. godine, sa zna?ajno ve?im prihodima i slobodnim nov?anim tokom. Usluge kupcima zna?ajno ?e pove?ati svoj doprinos Grupi ostvarenjem EBITDA od preko 700 milijuna dolara godišnje do 2025. godine i kumulativnim pojednostavljenim slobodnim nov?anim tokom od preko 2 milijarde dolara u razdoblju od 2021. do 2025. Djelatnost ?e ulagati u daljnji razvoj ponude hrane i potrepština te ?e nastavit procese standardizacije i digitalizacije unutar mreže. Naš fokus ?e se tada sve više preusmjeriti na diverzifikaciju prodajnih kanala, šire?i portfelj alternativnih goriva te složene platforme i usluge za mobilnost.

Upstream: fokus na stvaranje novca, upravljanje padom proizvodnje u Srednjoj i isto?noj Europi, otvoren pristup poslovnim prilikama u me?unarodnom istraživanju i proizvodnji te ulaganje u hvatanje, iskorištavanje i skladištenje ugljika (CCUS). Postoje?im resursima i dalje ?e se upravljati kako bi se maksimiziralo stvaranje novca i stvaranje vrijednosti s pojednostavljenim slobodnim nov?anim tokom od oko 1,8 milijardi dolara u razdoblju od 2021. do 2025. godine, s cijenama nafte od 50 dolara po barelu (i pod pretpostavkom da nema anorganske zamjene rezervi). To zahtijeva ekonomi?no i u?inkovito upravljanje padom proizvodnje u Srednjoj i isto?noj Europi te aktivan i otvoren pristup poslovnim prilikama u me?unarodnom istraživanju i proizvodnji bez postavljanja bilo kakvih volumetrijskih ciljeva. MOL želi iskoristiti svoju stru?nost i poznavanje geologije Panonskog bazena kako bi do 2030. godine postao klju?ni igra? u hvatanju, korištenju i skladištenju ugljika (CCUS) u Srednjoj i isto?noj Europi, što ?e nam tako?er pomo?i da postanemo uglji?no neutralni (Opseg 1 i 2).

“Održivost i isplativost se me?usobno ne isklju?uju; oni moraju i?i zajedno. Ne možete biti održivi bez stvaranja prihoda, niti možete biti profitabilni bez fokusiranja na to kako se ti prihodi stvaraju; jedno s drugim ide ruku pod ruku. To je vidljivo ve? neko vrijeme i bit ?e svima još i jasnije u budu?nosti. Svi želimo živjeti u boljem, sigurnijem i ?iš?em svijetu; a za bolji i održiviji svijet trebamo prije?i na nisko-uglji?ni, kružni ekonomski model.” (Zsolt Hernádi, predsjednik Uprave i glavni izvršni direktor)

Ulaganje u nove biznise za oblikovanje kružne ekonomije s niskim udjelom ugljika. MOL želi zna?ajno pove?ati svoja ulaganja prilago?ena smanjenju klimatskih promjena, koja su uskla?ena s taksonomijom EU – želimo premašiti 50 % kapitalnih ulaganja do 2030. i približiti se 100 % do 2050., ili ranije. MOL tako?er želi imati klju?nu ulogu u oblikovanju kružne ekonomije s niskim udjelom ugljika, i to ulaganjem u nove biznise, poput integracije i iskorištavanja otpada, recikliranja, hvatanja, korištenja i skladištenja ugljika (CCUS), naprednih biogoriva i potencijalno prilika povezanih s vodikom. U sljede?ih pet godina MOL ?e potrošiti milijardu ameri?kih dolara na nove nisko-uglji?ne i održive projekte kako bismo postali klju?ni igra? u Srednjoj i isto?noj Europi u kružnoj ekonomiji.

Zna?ajno smanjenje emisije ugljika do 2030. godine, u potpunosti uskla?eno s ambicijama 2050. u skladu sa Europskim zelenim planom. U skladu s Pariškim sporazumom i potrebom za globalno koordiniranim naporima na ograni?avanju globalnog zatopljenja i klimatskih promjena, i uloga MOL-a je doprinijeti smanjenju emisija ugljika iz svog lanca vrijednosti i operativne imovine. U skladu s tim, MOL ?e smanjiti emisije na razini grupe za 30 % do 2030., u?initi Istraživanje i proizvodnju te Usluge kupcima uglji?no neutralnima (u smislu emisije Opsega 1 i 2) do 2030., dok ?e se emisije iz Downstreama za postoje?e operacije (Opseg 1 i 2) smanjiti za 20 % do 2030. (na temelju bazne 2019. godine). MOL tako?er dijeli ambiciju EU-a da do 2050. bude klimatski neutralan u pogledu svih emisija ugljika (Opseg 1, 2 i 3) i želi aktivno sudjelovati u industrijskoj revoluciji kako bi Europa postala uglji?no neutralna, kako samostalno tako i u partnerstvu s drugima.

”Klju?ni element uspjeha velike kompanije poput MOL-a jest zadržati sposobnost privla?enja, razvoja i zadržavanja talenata. Naši daroviti ljudi naša su najvrjednija imovina, a ujedno ?ine klju?ni sastavni dio svakog uspješnog gospodarstva. Upravljanjem složenom transformacijom, ovakvom kakvu smo zapo?eli, MOL traži raznoliku i uklju?ivu radnu snagu. Tako?er je potrebna snažna suradnja s našim lokalnim zajednicama, partnerima i, regulatorima, osiguravaju?i uklju?enost gotovo svih slojeva društva kako bismo mogli ostvariti tranziciju prema zelenoj energiji.” (Zsolt Hernádi, predsjednik Uprave i glavni izvršni direktor)

Sveobuhvatni okvir održivosti postavlja ciljeve koji se temelje na sva ?etiri stupa: Ljudi i zajednice; Zdravlje i sigurnost; Integritet i transparentnost; Klima i okoliš. MOL smatra razli?itost i uklju?ivanje jednom od svojih klju?nih vrijednosti i pokreta?a strategije s ciljem pove?anja sudjelovanja žena na svim razinama, dosezanjem 30 % na rukovode?im položajima i fokusiranjem na širu dobrobit i zdravlje zaposlenika. Naša ocjena održive uklju?enosti zaposlenika ostat ?e iznad 75; angažman u zajednici poja?at ?e se tako da postanemo pouzdan partner; Ukupna stopa incidenta koji se može evidentirati (TRIR) past ?e ispod 1,0 do 2025. Potaknut ?emo novu, odgovornu strategiju nabave u cijeloj Grupi do kraja 2022.; svijest o etici i ljudskim pravima i dalje ?e se promicati me?u zaposlenicima i rukovodstvom; a negativni utjecaj na okoliš (pored CO2) dodatno ?e se smanjiti.

“Svaka transformacija u osnovi je složena, dugotrajna i ?esto bolna vježba. Uvjeren sam, me?utim, da ?e nas naša osvježena, dugoro?na strategija odvesti na pravi put kako bismo se razvili u klju?nog igra?a kružne ekonomije s niskim udjelom ugljika, nude?i uzbudljive mogu?nosti našim zaposlenicima, kontinuirano poboljšavaju?i iskustvo kupaca, konstruktivno rade?i s našim partnerima, dok našim investitorima osiguravamo stabilan, predvidljiv prihod tijekom cijelog puta transformacije.” (Zsolt Hernádi, predsjednik Uprave i glavni izvršni direktor)

Financijski okvir od 2021. do 2025: potpuno financirana tranzicija i stabilna, predvidljiva naknada dioni?arima, snažna bilanca. ?ak i uz konzervativne srednjoro?ne bazne makro pretpostavke, MOL ?e generirati dovoljne nov?ane tokove iz poslovanja u razdoblju od 2021. do 2025. – s EBITDA-om koja ?e porasti s 2,3 milijarde dolara u 2021. na 2,6 milijarde dolara u 2025. godini – kako bi pokrila „održiva“ kapitalna ulaganja, najmanje 3,5 milijarde dolara strateških kapitalnih ulaganja, uklju?uju?i milijardu dolara za nova, nisko-uglji?na ulaganja te ulaganja u kružnu ekonomiju, i stabilne osnovne dividende. Održavanje jakog financijskog profila putem robusne bilance i velikog financijskog prostora ostaje prioritet. Ova fleksibilnost može se koristiti za financiranje novih poslovnih prilika, uklju?uju?i spajanja i preuzimanja koja generiraju novac u bilo kojem poslovnom podru?ju.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com