Desetcilindarski motori u automobilima su rijetki i isključivo su u V konfiguraciji. Nekoliko proizvođača koristi ih za cestu u nekoliko modela (npr. Audi, BMW, Lamborghini), a ostali su u teretnim vozilima poput pick-upova i kamiona (npr. Dodge, Ford, Tatra). Češći su bili u trkaćim i prototipnim automobilima, a eksperimentiralo se i s horizontalnim ili bokser desetcilindrašima. Zanimljivo je spomenuti i uspjeh Audijevog dizelskog V10 na Le Mansu.
U cestovnim automobilima postoje dvije osnovne varijante V10, s jednakim i nejednakim razmakom (vremenskim intervalom) između uzastopnih paljenja smjese u pojedinim cilindrima. Primjer jednakog je 4.8 V10 iz Lexusa LFA koji vrišti do 9500 okretaja u minuti, a primjer nejednakog je Audijev 5.2 V10. Volkswagen AG kupio je Lamborghini 1998. (tj. smješten je pod Audi) i s vremenom je Lamborghini počeo koristiti Audijev V10, no prije toga, u prvom Gallardu, korišten je interno razvijeni talijanski 5.0 V10, nastao na temeljima prototipa izz 1980-ih koji je bio razvijan kao zamjena za Jalpu. Oba motora koriste zanimljiva rješenja (npr. suhi karter u Lamborghiniju ili magnezijska usisna grana u Audiju).