Od dvanaestcilindarskih, u cestovnim se automobilima uglavnom koriste V12 motori, a može ih se pronaći kod raznih proizvođača, od Ferrarija preko Jaguara do Toyote.
U nekim se trkaćim Porscheima mogu pronaći dvanaestcilindarski bokseri, a u starim prototipnim automobilima redni dvanaestcilindarski motori. Poznati primjer horizontalnog V motora (ne boksera) je Ferrari 512 BB.
V12 motori su inherentno balansirani i koristili su se u sportskim, luksuznim i trka?im automobilima od ranog 20. stoljeća. Poznate su i avionske primjene, gdje su motori velikih kubikaža i niske turaže preko reduktora ili čak bez ikakve getribe pogonili propelere. Turaže su bile niske jer propelerske elise nisu bile projektirane za probijanje zvučnog zida i tomu bliske brzine jer se dinamika zraka u tom brzinskom području mijenja, tj. zrak se oko vrhova i rubova elisa drugačije se vrtloži i lamelira (a vrh porpelera ima najveću brzinu u odnosu na okretanje osovine).
Zanimljivi su trkaći automobili nastali nakon Prvog svjetskog rata koji su koristili otpisane velike V12 motore iz aviona i zračnih brodova/cepelina (Maybach, Daimler, Lincoln itd.); zvuče slično kamionskim šestcilindarskim, što nije čudno radi velikog obujma, neprigušenih auspuha i niske turaže; 6 i 12-cilindarski motori ionako slično zvuče, a broj cilindara je puno lakše znati (tj., zvuk motora postaje definiran) tek kada se motor malo zavrti.
Prije konvergencije tipova motora za cestovna vozila (povezane s normama o emisijama ispušnih plinova), veliki dvotaktni dizeli pogonili su razna vozila, od zrakoplova, preko brodova, do lokomotiva. Takvi prerađeni motori, često s dvostrukim i turbo i kompresorskim prednabijanjem montirani su i u automobile i kamione za obaranje brzinskih rekorda na Bonnevilleu. Primjer takvog hot rod projekta je Peterbilt kamion prikladno nazvan Piss’d off Pete.
I W12 motori mogu se pronaći u cestovnim automobilima. Rani avionski W12 motori, poput Napierovog, imali su tri reda po četiri cilindra. Današnji, poput W12 iz Volkswagen grupe u Bentleyju koriste četiri reda po tri cilindra, slično spajanju 2 VR6 bloka pa se nekada nazivaju i WR12 motori.