Vremena se mijenjaju, nove generacije klinaca ne posje?uju automobilske salone, sve novitete prate putem interneta pa ?ak i prestižni saloni automobila poput Pariza ili Frankfurta pomalo gube zna?aj, a situacija za njih je sve gora.
Salon automobila u Ženevi i dalje je središte svih doga?anja. Svakog ožujka svi svjetski mediji s velikim oduševljenjem izvještavaju iz Švicarske. S druge strane ovogodišnje izdanje salona automobila u Parizu dokazalo je kako interes slabi, a ništa bolja situacija nije nisi u slu?aju Frankfurta.
Novim generacijama klinaca sasvim je prihvatljivo pogledati premijeru novog modela na internetu pa salone automobila nemaju potrebe posje?ivati. Isto kao što i u ne tako dalekoj budu?nosti više ne?e postojati klasi?ni izložbeni prostori s naslaganim novim automobilima, nego ?e potencijalnom kupci prodavatelj predstavljati model u formi holograma.
Ve? letimi?an pogled na popis proizvo?a?a koji su odlu?ili presko?iti ovogodišnje izdanje salona automobila u Parizu jasno daje do znanja koliko su posjetitelji time izgubili. Popis proizvo?a?a koji nisu prisutni u Parizu donosimo abecednim redom: Alfa Romeo, Fiat, Ford, Jeep, Lamborghini, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Subaru, Volvo i Volkswagen.