U moru raznih Photoshop majstora ekipa s portala Kolesa.ru uvijek se isti?e kvalitetom predvi?anja izgleda nadolaze?ih modela automobila.
No, uistinu se nadamo da novi BMW M3 serije G20 ne?e izgledati ovako kako najavljuju njihovi renderi. Straga je sve za ?istu peticu, ali glomazne rešetke, popularno zvani bubrezi sprijeda, nikako se na uklapaju u naglašenu sportsku agresivnost kakvu bi BMW M3 trebao predstavljati.
?ak i u slu?aju ultraluksuznih modela kao što su BMW Serije 7 i BMW X7, kojima rešetka hladnjaka naglašava status, takvi predimenzionirani bubrezi su pretjerani, dok su u slu?aju BMW-a M3 potpuno neprihvatljivi.
Što se ti?e tehni?kih detalja, prema najnovijim informacijama, najsnažnija izvedba BMW-a Serije 3 G20 dolazit ?e u tri izvedbe. BMW M3 Pure imat ?e stražnji pogon i ru?ni 6-stupanjski mjenja?, dok ?e izvedbe Base i Competiton imati pogon na sve kota?e xDrive i 8-stupanjski automatski mjenja?.
Svi ?e pod haubom donositi 3-litrenog rednog 6-cilindraša oznake S58, kakav se ve? ugra?uje u modele X3 M i X4 M. Pure ?e raspolagati sa 445 KS, Base sa 475, a Competition s okruglo 500 KS. Svi ?e biti opremljeni adaptivnim ovjesom, naplaci ?e biti u veli?ini od 18 do 20 cola, a Competition ?e standardno dolaziti s karbo-kerami?kim diskovima, dok ?e se u slabijim izvedbama nuditi uz doplatu.