Najmanje 50.000 aviona letjelo je ove zime bez putnika! Puna im usta ekologije, uvode elektroaute na silu, a zrakoplovi i politi?ari najve?e su eko šteto?ine

0
640

Politi?are nije briga za ekologiju i Zemlju! Samo Lufthansa imala je ove zime 18.000 letova bez putnika u svojima zrakoplovima. Politi?ari se odista ponašaju kao junaci iz hollywoodskog hita “Don’t Look Up”! Maltretiraju nas i uvode na silu elektro aute, sve pod agendom “?uvajmo okoliš”, a procjene govore kako je najmanje 50.000 zrakoplova širom svijeta letjelo bez potrebe i pri tome u atmosferu ispustilo najmanje pola milijarde kilograma uglji?nog dioksida!

Zrakoplovne kompanije sve to ?ine samo kako bi zadržale “slotove”, zapravo mjesta u zra?nim lukama. Letjeli su i još uvijek lete samo da bi zadržali mjesta u zra?nim lukama. Kakvog li samo ekološkog licemjerja.

Letjelo se ove zime širom svijeta i bez putnika kako bi se zadržala mjesta u zra?nim lukama. Samo Brussels Airlines je ove zime obavio 3000 letova bez putnika kako bi izbjegao gubitak slotova za polijetanje i slijetanje. Mati?na tvrtka avioprijevoznika, Lufthansa Group, potvrdila je da je 18.000 letova bilo praznih, uklju?uju?i 3.000 Brussels Airlinesa, prema izvješ?u u The Bulletinu.

Pravila EU-a zahtijevaju da zra?ni prijevoznici obavljaju odre?eni postotak redovnih letova kako bi zadržali svoja mjesta u glavnim zra?nim lukama.Prema ovim propisima “koristi ili izgubi”, prije pandemije, prijevoznici su morali iskoristiti najmanje 80 posto svojih predvi?enih slotova za polijetanje i slijetanje.

Ovo je revidirano na 50 posto, jer je zbog koronavirusa putovanja su postajala sve teža. Usprkos tome zrakoplovne tvrtke lete i praznih aviona, jer se bore posti?i cilj i zadržati slotove koji su iznimno skupi i dragocjeni. Pri tome ih uop?e ne zanima, jednako kao ni politi?are što ?ine nemjerljivu ekološku štetu.

Kao rezultat najnovijih podataka Lufthansa grupe, belgijska Savezna vlada poslala je pismo Europskoj komisiji, pozivaju?i na promjenu pravila o održavanju slotova. Lufthansa Group, koja osim Brussels Airlinesa posjeduje prijevoznike Lufthansu, Swiss International Airlines, Austrian Airlines i Eurowings, ve? je otkazala 33.000 letova u sije?nju i velja?i.

Europska komisija trebala bi odmah omogu?iti izuze?e bi se omogu?ilo zadržavanje mjesta i to zbog Covida-19 i krize i nikako ne smije dozvoliti ovakvo ponašanje. Tim prije jer verbalno poti?u mjere protiv globalnog zatopljavanja, a prisila uvo?enja elekto automobila svojevrsna je ironija kad znamo što ?ine sa slotovima. Ovaj problem postoji za sve europske zra?ne prijevoznike. Je li ovo najavljeni “zeleni dogovor”? Izgleda kao u filmu “Ne gledaj gore” – politi?ari jednostavno ignoriraju ili ih nije briga.

Procjenjuje se da jedan zrakoplov na letu od Bruxellesa do New Yorka i natrag proizvede oko 800 kg uglji?nog dioksida po putniku. Organizacije za zaštitu okoliša nadaju se da ?e ovo novo pravilo EU-a navesti kompanije da racionalnije popunjavaju svoje zrakoplove, da više izbjegavaju nepotrebno produžavanje letova te se na kraju aktiviraju i pomognu u proizvodnji u?inkovitijih zrakoplovnih motora.

Jednim letom se po putniku emitira jednaka koli?ina CO2 koju proizvodi prosje?na osoba u godinu dana

Samo da dobijete osje?aj koliko troši putni?ki avion valja znati kako Airbus A320
A320 troši 2500 kilograma kerozina po satu, a Boeing 737, 2526 kg/h., na liniji recimo od Zagreba do Dubrovnika. Ukupna potrošnja, a i emisija štetnih plinova ovisi ne samo o masi aviona, o visini na kojoj leti…, ve? i o broju putnika. U slu?aju da u zrakoplovu ima oko 100 putnika, po putniku potroši približno 25 kg goriva za taj let… To je manje nego što potroši jedna osoba ako putuje osobnim automobilom u slu?aju prosje?ne potrošnje od 8 litara na 100 kilometara.

964 kg CO2 po putniku od Londona do New Yorka

Prema podacima njema?ke neprofitne organizacije Atmosfair, povratni let na relaciji London-New York generira 986 kg CO2 po putniku. Me?utim, u svijetu postoji 56 zemalja u kojima prosje?na osoba emitira manje uglji?nog dioksida tijekom cijele godine – od Burundija u Africi do Paragvaja u Južnoj Americi.

?ak i relativno kratak let iz Londona u Rim i natrag stvara uglji?ni otisak od 234 kg CO2 po putniku, što je više od prosjeka koji godišnje ostvaruju gra?ani 17 svjetskih zemalja.

Ove brojke su procijenjene temeljem tipova zrakoplova koji uobi?ajeno lete na navedenim rutama i popunjenosti sjedala u tim zrakoplovima te uklju?uju samo CO2 koji nastaje spaljivanjem mlaznog goriva, bez bilo kakvih drugih emisija ugra?enih u konstrukciju zrakoplova ili bilo koje druge stakleni?ke plinove koji bi se mogli proizvesti, kao što je primjerice vodena para.

Zrakoplovi su velike šteto?ine
915 milijuna tona
U cijelom svijetu letovi su proizveli 915 milijuna tona CO2 u 2019. Globalno, ljudi su proizveli više od 43 milijarde tona CO2.
4,5 milijardi putnika

U 2019. svjetski zra?ni prijevoznici prevezli su 4,5 milijardi putnika.
87,8 milijuna radnih mjesta

Gotovo 87,8 milijuna radnih mjesta podržano je diljem svijeta u zrakoplovstvu i povezanom turizmu prije nego što je Covid-19 pogodio industriju. Od toga je 11,3 milijuna ljudi radilo izravno u zrakoplovnoj industriji.

Iz izvješ?a Europske agencije za okoliš (EEA):
14 g CO2/putnik/km za vlak
42 g CO2/putnik/km za mali automobil
55 g CO2/putnik/km za prosje?an automobil
68 g CO2 /putnik/km za autobus
72 g CO2 /putnik/km za motor na dva kota?a
285 g CO2 /putnik/km za avion

Fotografija: pixabay

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com