Naslovnice ve?ine svjetskih medija posljednjih su tjedana bilo prepune naslova u kojima se tvrdilo kako elektri?ni automobili zaga?uju okoliš više od standardnih.
Svi su se pozivali na studiju koju je objavio IFO institut iz Münchena, a glavni kreator je Christoph Buchal, profesor Fizike iz Kölna. Naime, on je izra?unao kako elektri?ni automobil u Njema?koj emitira u prosjeku 20 posto više CO2 od usporedivog dizelaša, a ra?unicu je temeljio na dvije ?injenice: da ve?ina elektri?ne energije proizvedene u Njema?koj dolazi iz termoelektrana te da proizvodnja baterija za elektri?ne automobile zahtjeva velik utrošak elektri?ne energije.
No, uprava Volkswagena objavila je priop?enje u kojem demantiraju navode studije profesora Buchala. Prema njihovoj ra?unici, kad se uzmu u obzir svi troškovi proizvodnje i eksploatacije u trajanju od 200.000 kilometara, elektri?ni Volkswagen Golf prosje?no emitira 119 g/km CO2, a dizelski 140 g/km.