Najsnažnija Mazda ikada, po prvi put i u plug in hibridnoj izvedbi, prava napast za vrhunske SUV-ove, poput BMW-a, Audija, Mercedesa…

0
590

CX-60 stavlja Audi i BMW na veliko iskušenje! Mazda CX-60 je prvi plug-in hibrid ove marke i dizajnirana je za sraz s najboljima i to i onima u premium SUV segmetu.

Uparila je 2.5-litreni ?etverocilindri?ni benzinski motor s elektri?nim motorom s ukupno 323 KS.

Elektri?ni motor pokre?e baterija od 17,8 kWh koja se može napuniti za ?etiri sata iz ku?ne zidne kutije. Mazda tvrdi da CX-60 ima autonomiju od 60 kilometara u ?isto elektri?nom na?inu rada, pri brzini do 100 km/h. Emisija štetnih plinova je sjajna, 188mpg i 33g/km CO2.

Mazda napada vrhunske njema?ke marke, a CX-60 donosi raskošnu kabinu, hibridnu snagu i elegantan dizajn na stol kao konkurent BMW-u X3. Vode?i SUV sada je u prodaji, a cijene kre?u od 48.000 eura.

CX-60 je ve?i od crossovera CX-5 i nastavlja evoluciju Mazdinog ‘Kodo’ dizajnerskog jezika, koji se temelji na jednostavnosti i pametno reflektiraju?oj površini. Prednji kraj ima veliku krilatu rešetku hladnjaka koja se stapa s prednjim svjetlima s tankim LED trakama za “tr?anje” (koje su ujedno i indikatori), u skladu s Mazdinim prepoznatljivim identitetom.

Mazdin je to prvi plug-in za europsko tržište i najsnažniji cestovni automobil koji je Mazda ikada proizvela Potpuno nova Mazda CX-60 PHEV1 uvodi tvrtku u plug-in europski tržišni segment.

Najvažniji je to model koji je predstavila u posljednjem destelje?u, važniji i od mega popularne Trojke! Mazdin novi vode?i model predstavlja sve što je tvrtka ugradila u svoj DNK tijekom posljednjih 100 godina, od izvanrednog dizajna eksterijera i interijera do najfinije japanske izrade, najnovijih inovacija u fokusu na ?ovjeka. tehnologije i pogonski sklop svjetske klase.

CX-60 ima potpuno nove pogonske motore. Od lansiranja, bit ?e ponu?en samo kao plug-in hibrid, uparuju?i 2,5-litreni ?etverocilindri?ni benzinski motor s elektri?nim motorom s ukupno 323 KS. Pogon se šalje na sva ?etiri kota?a putem automatskog mjenja?a s osam stupnjeva prijenosa, što omogu?uje CX-60 da ubrza do 100 km/h za samo 5,8 sekundi.

Elektri?ni motor pokre?e baterija od 17,8 kWh koja se može napuniti za ?etiri sata iz ku?ne zidne kutije. Mazda tvrdi da CX-60 ima autonomiju od 60 kilometara u ?isto elektri?nom na?inu rada, pri brzini do 100 km/h. Emisija štetnih plinova je sjajna, 188mpg i 33g/km CO2.

Krajem 2022. stiže još ja?i motor

Krajem ove godine Mazda ?e lansirati 3,3-litreni redni šestocilindri?ni dizel s 48V blago hibridnom tehnologijom. 3,0-litreni redni šesterobenzinski model uslijedit ?e 2023. godine, ponovno s blagim hibridnim sustavom i Mazdinom Skyactiv X tehnologijom paljenja pomo?u kompresije. Ovi motori su kompatibilni i sa stražnjim i sa pogonom na sva ?etiri kota?a.

Cijene od 350.000 kuna na više

Unato? složenosti “pakiranja” hibridnog sustava, CX-60 nudi 570 litara prtljažnika, što je u skladu s onime s ?ime raspolažu suparnici.

Stiže u tri razine opreme: Exclusive-Line, Homura i vrhunski model Takumi. Automobili Exclusive-Line kre?u se od 45.950 eura, a varijante Homura i Takumi po cijeni od 50.700 eura, odnosno 52.050 eura. Cijene su za sada samo okvirne.

CX-60 koristi Mazdinu Skyactiv skalabilnu arhitekturu i usvaja Kinematic Posture Control sustav iz sportskog automobila MX-5. To primjenjuje ko?nice na unutarnji stražnji kota? kako bi se zadržalo kotrljanje karoserije, a baterije za hibridni sustav postavljene su izme?u prednje i stražnje osovine CX-60 za skladnije upravljanje. Voza? može birati izme?u Normal, Sport, Off-Road, Vu?a i EV na?ina ovisno o scenariju, a Hill Decent Control omogu?uje automobilu da se spušta niz strme, skliske strmine.

Unutrašnjost po obi?aju odli?na, super kvalitetni materijal i infotanment iz snova

Kabina CX-60 je odista premium. Mnoštvo je obrubljenih detalja, poput sjedišta, armatrura, naslona…, i to visokokvalitetnom tkaninom, drvom i kožom. Višeslojni dizajn nadzorne plo?e tako?er ima metalne naglaske, zajedno sa skupom fizi?kih kontrola klime. Široki infotainment zaslon s upravljanjem kota?i?em s klikom pridružuje se potpuno digitalna plo?a s instrumentima.

Prekrasan i dinami?an stil potpuno nove Mazde CX-60 PHEV prenosi inteligenciju i eleganciju najnovijeg razvoja Kodo dizajna – japanski koncept Ma, koji je mirna i dostojanstvena ljepota praznog prostora – utkana u ?vrstinu upe?atljiva SUV arhitektura s prednjim motorom i pogonom na stražnje kota?e.

Jedinstvena Mazda i duboko ukorijenjena u japansko naslje?e, elegantan dizajn interijera vrhunske kvalitete dodatno uvodi ideje Kaichoua – element poreme?aja koji miješa razli?ite materijale i teksture kao što su drvo javora, koža napa, jedinstveno obra?en japanski tekstil i kromirani detalji, i Musubu – umjetnost uvezivanja koja je bila inspiracija za posebno detaljno šivanje plo?e s instrumentima.

Ukrasi od specijalnog japanskog javora

Obrada ukrasa od javorovog drveta odražava japansku estetiku Hachoa – asimetri?nu ravnotežu ili namjernu neravninu. Razli?iti uzorci i pre?e tkanih tkanina osjetljivo reagiraju na promjene svjetla, a japanska tehnika šivanja nazvana Kakenui stvara šavove “vise?eg šava” s razmacima izme?u obrubnih tkanina koji otkrivaju uvid u materijal ispod.

Tehnologije usmjerene na ?ovjeka ponovno su osmišljene i dora?ene kako bi usavršile iskustvo vožnje Jinba-Ittai i, više nego ikad, zadovoljile individualne potrebe voza?a. Revolucionarni Mazdin sustav personalizacije voza?a prepoznat ?e osobe koje se nalaze na voza?evom sjedalu i automatski prilagoditi okolinu – položaj sjedala, volan, retrovizore, HUD, ?ak i postavke zvuka i kontrole klime – kako bi odgovarao njihovoj tjelesnoj gra?i, kao i osobnim preferencijama.

U startu kota?i od 18 cola, u skupljoj varijanti i od 20

Osnovni automobil ima 18-in?ne kota?e i crnu oblogu karoserije, a Homura spec. nudi crne 20-in?ne kota?e, lukove kota?a u boji karoserije, crne retrovizore i zatamnjenu prednju masku. U unutrašnjosti, osnovni model dobiva nudi komplet uklju?uju?i grijana stražnja sjedala, ambijentalno osvjetljenje i automatski sustav podešavanja sjedala.

To omogu?uje voza?u da odredi svoju visinu spram informacijsko-zabavnom sustavu, s unutarnjim kamerama koje detektiraju njihov položaj o?iju i prilago?avaju sjedalo, upravlja? i ogledala kako bi odgovarali voza?u na najbolji mogu?e na?in. Auto zatim koristi prepoznavanje lica kako bi primijenio ove postavke za razli?ite voza?e, zajedno s klimatskim i medijskim preferencijama. ?udo nevi?eno.

Vrhunska Takumi oprema donosi retrovizore u boji karoserije, zajedno sa sjajno crnom mrežicom rešetke i kromiranim obrubom za okvir rešetke i obrub bo?nih prozora.

Najjeftinija CX-60 Exclusive-Line jedina je verzija dostupna s Comfort Packom od 1700 eura, koji donosi 20-in?ne legure, elektri?na, ventilirana prednja sjedala i grijana stražnja sjedala. Uklju?ena je i funkcija automatskog položaja za vožnju.

Panoramski krovni otvor može se specificirati s modelima Homura i Takumi, zajedno s dva paketa opcija. Paket pogodnosti vrijedan 1300 eura donosi zatamnjena stakla, beži?no punjenje telefona i kameru za parkiranje od 360 stupnjeva za ‘vidljiv pogled’, omogu?uju?i voza?u da vidi položaj automobila iznutra prema van na zaslonu infotainmenta. Paket pomo?i voza?u dodaje niz tehnologija aktivne sigurnosti za 1350 eura.

CX-60 je sada dostupan za samo uz narudžbu kao PHEV, a isporuke po?inju ove jeseni.

Mazda CX-60, najja?i auto iz Hiroshime ikada – CX-60 stavlja Audi i BMW na veliko iskušenje! Mazda CX-60 je prvi plug-in hibrid ove marke i dizajnirana je za sraz s najboljima i to i onima u premium SUV segmetu. Uparila je 2.5-litreni ?etverocilindri?ni benzinski motor s elektri?nim motorom s ukupno 323 KSElektri?ni motor pokre?e baterija od 17,8 kWh koja se može napuniti za ?etiri sata iz ku?ne zidne kutije. Mazda tvrdi da CX-60 ima autonomiju od 60 kilometara u ?isto elektri?nom na?inu rada, pri brzini do 100 km/h. Emisija štetnih plinova je sjajna, 188mpg i 33g/km CO2.Mazda napada vrhunske njema?ke marke, a CX-60 donosi raskošnu kabinu, hibridnu snagu i elegantan dizajn na stol kao konkurent BMW-u X3. Vode?i SUV sada je u prodaji, a cijene kre?u od 48.000 eura.CX-60 je ve?i od crossovera CX-5 i nastavlja evoluciju Mazdinog ‘Kodo’ dizajnerskog jezika, koji se temelji na jednostavnosti i pametno reflektiraju?oj površini. Prednji kraj ima veliku krilatu rešetku hladnjaka koja se stapa s prednjim svjetlima s tankim LED trakama za “tr?anje” (koje su ujedno i indikatori), u skladu s Mazdinim prepoznatljivim identitetom.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com