Naju?inkovitija Astra svih vremena: do 19 % manje CO2

0
1274

Zahvaljuju?i svojim vrlo u?inkovitim novim motorima i mjenja?ima, nova generacija Opel Astre postavlja standarde u u?inkovitosti i niskim emisijama. U usporedbi s prethodnim modelom razina CO2 smanjena je za 19 %, što stavlja Astru na sam vrh kompaktne klase.

Ve? je svojom premijerom aktualna generacija Astre uvela novo doba te je odabrana za Europski automobil 2016. godine. Svojim laganim dizajnom (200 kg je lakša od prethodnice) i vrhunskim tehnologijama iz viših klasa Astra postavlja nove standarde. Opel nastavlja slijediti tu strategiju ultramodernim novim generacijama vrlo u?inkovitih i laganih benzinskih i dizelskih motora.

Ti trocilindri?ni agregati zapremine od 1,2 do 1,5 l daju od 77 kW (105 KS) do 107 kW (145 KS), pa su peterovratna Astra i izvedba Sports Tourer istinske prvakinje štednje goriva i male emisije CO2 (potrošnja goriva prema NEDC-u : gradska vožnja 6,1 – 4,5 l/100 km, otvorena cesta 4,0 – 3,1 l/100 km, kombinirano 4,8 – 3,6 l/100 km, 115 – 96 g/km CO2; kombinirana potrošnja prema WLTP-u : 5,9 – 4,4, 139 – 117 g/km CO2; preliminarne brojke).

Balansna osovina na bloku motora s tri cilindra koja se okre?e u suprotnom smjeru poništava vibracije. Motori iz osnovne ponude standardno dolaze sa šesterostupanjskim ru?nim mjenja?em. Deveterostupanjski automatski mjenja? za glatko mijenjanje stupnjeva prijenosa opcionalan je.

Dodatno je unaprije?eno i Astrino dinami?no podvozje. Novi amortizeri pove?avaju udobnost, a opcionalno sportsko podvozje krase ?vrš?e opruge, izravnije upravljanje i stražnja osovina s Wattovom vezom.

“Tijekom razvoja nove Astre fokusirali smo se na smanjenje potrošnje goriva i emisija“, rekao je Christian Müller, izvršni direktor inženjerstva. „Zahvaljuju?i našim motorima i mjenja?ima nove generacije, smanjili smo emisije CO2 do 19 %. To je velik korak na dobrobit naših kupaca kojima ?e odgovarati i manji troškovi korištenja. Sve to stavlja novu Astru na sam vrh njene klase.“

Zahvaljuju?i revolucionarnim tehnologijama za smanjenje emisija kao što su filtar za benzinske ?estice ?a?e (Gasoline Particulate Filter, GPF) i selektivna kataliti?ka redukcija (Selective Catalytic Reduction, SCR), svi pogonski sustavi nove Astre ve? su uskla?eni s emisijskim standardom Euro 6d. Taj strogi emisijski standard stupit ?e na snagu za sve nove registracije 2021. godine. Posve aluminijski dizelski i benzinski motori standardno su opremljeni tehnologijom Stop/Start koja štedi gorivo.

No, nova Opel Astra, koja ?e se mo?i naru?iti ve? za nekoliko tjedana, nema samo vrhunsku tehnologiju motora, nego dolazi i s mnogim drugim revolucionarnim zna?ajkama: od nove prednje i stražnje kamere do digitalnog brzinomjera i nove generacije informacijsko-multimedijskog sustava. Tu je i sustav za pozive u slu?aju nužde E-Call. Beži?ni punja? pametnih telefona na središnjoj konzoli dostupan je kao opcija.

Prednji dio nove Astre impresionira rešetkom 3D izgleda. Dok se kabina pretvara u koncertnu dvoranu zahvaljuju?i opcionalnom zvu?nom sustavu Bose s vrha ponude, za Astrom ?e se svi okretati zbog opcionalnog paketa opreme u crnoj boji visokog sjaja (High Gloss Black Pack).

Prvakinja u?inkovitosti: do 19 % manje emisije CO2
Za vrhunsku u?inkovitost prvenstveno su zaslužni novi benzinski i dizelski motori s turbopunja?em, koji su jednako ekonomi?ni kao i živahni. I niske brojke potrošnje i emisije CO2 oslanjaju se na moderne šesterostupanjske ru?ne mjenja?e, sedmerostupanjski stalno promjenjivi prijenos (continuously variable transmission, CVT) i prvi put kod Opela – novi deveterostupanjski automatski mjenja?.

Kompaktni trocilindri?ni turbo benzinski motori dostupni su u zapreminama 1,2 i 1,4 litre. Sa snagom koja se kre?e od 81 kW (110 KS) do 107 kW (145 KS) i vršnim okretnim momentom od 195 do 236 Nm oni postižu izvanrednu ravnotežu performansi i u?inkovitosti (potrošnja goriva prema NEDC-u1: gradska vožnja 6,1 – 5,4 l/100 km, otvorena cesta 4,0 – 3,8 l/100 km, kombinirano 4,8 – 4,4 l/100 km, 110 – 101 g/km CO2; kombinirana potrošnja prema WLTP-u2: 5,9 – 5,2, 136 – 120 g/km CO2; preliminarne brojke). Astra 1.2 dolazi sa šesterostupanjskim ru?nim mjenja?em za glatko mijenjanje, dok je Astra 1.4 dostupna ekskluzivno s novim sedmerostupanjskim stalno promjenjivim prijenosom (CVT).

Integracija ispušne grane hla?ene vodom u glavu cilindara pridonosi brzom zagrijavanju vozila, što smanjuje emisije nakon hladnog pokretanja.

Benzinski motori 1.2 1.2 1.2 1.4
Snaga (kW/KS) pri okr./min 81/110 pri 4500 96/130 pri 5500 107/145 pri 5500 107/145 pri 5500
Okretni moment (Nm pri okr./min) 195 pri 2000 –3500 225 pri 2000 – 3500 225 pri 2000 – 3500 236 pri 1500 – 3500
Emisije Euro 6d Euro 6d Euro 6d Euro 6d
Mjenja? 6-stupanjski ru?ni 6-stupanjski ru?ni 6-stupanjski ru?ni CVT
Preliminarna potrošnja goriva prema NEDC-u1 (l/100 km)
–       gradska vožnja

–       otvorena cesta

–       kombinirano

–       CO2 g/km

5,6 – 5,4

4,0 – 3,8

4,6 – 4,4

105 – 101

6,1

4,0

4,8 – 4,7

110

Preliminarna kombinirana potrošnja goriva prema WLTP-u2
–       l/100km

–       CO2 g/km

5,5 – 5,2

127 – 120

5,9 – 5,7

136 – 132

U usporedbi s prethodnim modelom, brojke potrošnje goriva i emisije CO2 Astre s, redom, 81 kW (110 KS), 96 kW (130 KS) i 107 kW (145 KS) smanjene su više od 5 %, oko 19 % i više od 15 % (istim tim redom).

Izvrstan prolazni odziv na gas benzinskih motora tipi?an je za Opel – pri 1500 okr./min ve? je dostupno 90 % maksimalnog okretnog momenta, i to samo 1,5 sekundu nakon pritiska gasa „do daske“.

Visoka u?inkovitost: manje od 100 g/km CO2 nove Astre turbo dizel
Astrini 1,5-litarski ?etverocilindri?ni dizelski motori nude 77 kW (105 KS) i 89 kW (122KS) i od 260 do 300 Nm okretnog momenta (potrošnja goriva prema NEDC-u1: gradska vožnja 5,5 – 4,5 l/100 km, otvorena cesta 3,7 – 3,1 l/100 km, kombinirano 4,3 – 3,6 l/100 km, 115 – 96 g/km CO2; kombinirana potrošnja prema WLTP-u2: 5,3 – 4,4 l/100 km, 139 – 117 g/km CO2; preliminarne brojke). Sustav izravnog ubrizgavanja goriva sa zajedni?kim vodom (common rail) funkcionira na maksimalno 2000 bara.

Dizelski motori 1.5D 1.5D 1.5D
Snaga (kW/KS) pri okr./min 77/105 pri 3250 90/122 pri 3500 90/122 pri 3500
Okretni moment (Nm pri okr./min) 260 pri 1500 – 2500 300 pri 1750 – 2500 285 pri 1500 – 2750
Emisije Euro 6d Euro 6d Euro 6d
Mjenja? 6-stupanjski ru?ni 6-stupanjski ru?ni 9-stupanjski automatski
Preliminarna potrošnja goriva prema NEDC-u1 (l/100 km)
–       gradska vožnja

–       otvorena cesta

–       kombinirano

–       CO2 g/km

4,6 – 4.5

3,1

3,6

96

5,5 – 5,3

3,7 – 3,5

4,3 – 4,2

115 – 110

Preliminarna kombinirana potrošnja goriva prema WLTP-u2
–       l/100km

–       CO2 g/km

4,7 – 4,4

124 – 117

5,3 – 4,9

139 – 130

 

U usporedbi s prethodnim modelom, brojke potrošnje goriva i emisije CO2 dizelske Astre s, redom, 77 kW (105 KS) i 90 kW (122 KS) smanjene su za do 17 % i oko 10 %, gledano istim redoslijedom.

Umjesto preciznog šesterostupanjskog ru?nog mjenja?a najsnažniji dizelski motor opcionalno dolazi s deveterostupanjskim automatskim mjenja?em koji glatko mijenja brzine, a koji Opel prvi put predstavlja upravo u Astri.

Dizelski motori dolaze s elektri?no aktiviranim turbopunja?em s promjenjivom geometrijom turbina (variable geometry turbine, VGT) i sli?no kao kod benzinskih verzija balansnom osovinom na bloku radi dodatnog poboljšanja rada. Ispušna grana je tako?er integrirana u glavu cilindara.

Optimalan naknadni tretman ispušnih plinova kod dizelske Astre 1.5 provodi sustav za smanjenje emisija koji se sastoji od pasivnog oksidacijskog katalizatora, ubrizgava?a teku?ine AdBlue, katalizatora za selektivnu kataliti?ku redukciju i filtra za dizelske ?estice ?a?e (Diesel Particulate Filter, DPF).

Posve digitalna: nova prednja i stražnja kamera, digitalni brzinomjer

Opel Astra ve? nudi portfelj revolucionarnih tehnologija i pomo?nih sustava koji su nenadmašni u toj klasi vozila, prvenstveno inteligentna svjetla IntelliLux LED® Matrix koja ne zasljepljuju. Bogata ponuda uklju?uje i sustave poput prilagodljivog tempomata, pokazatelja udaljenosti spram vozila ispred, upozorenja na mogu?i frontalni sudar s automatskim ko?enjem u slu?aju nužde, prepoznavanje prometnih znakova i pomo? pri držanju prometne trake – i to su samo neki od sustava. Dostupna su i ergonomska sjedala koja je certificirao AGR (Aktion Gesünder Rücken e.V.) s funkcijom ventilacije i masaže. Astra je visoko digitalizirana novom opcionalnom naprednom prednjom kamerom te stražnjom kamerom.

Nova prednja kamera manja je, ali snažnija nego prije zahvaljuju?i bržem procesoru. Ona ne prepoznaje samo vozila, nego i pješake, što je važna sigurnosna prednost. Zahvaljuju?i kameri visoke razlu?ivosti, prepoznavanje prometnih znakova sada može obraditi još više prometnih znakova i pokazati ih kao simbole na zaslonu. Digitalna stražnja kamera dostupna u kombinaciji s novim informacijsko-multimedijskim sustavom Multimedia Navi Pro tako?er je snažnija. Pregled prometne situacije iza vozila na monitoru sada je detaljniji i precizniji, a kontrasti su vidljiviji u mraku.

Kupci Astre uživat ?e u vrhunskim mogu?nostima povezivanja uz sustave Multimedia Radio, Multimedia Navi i Multimedia Navi Pro koji su kompatibilni s platformama Apple CarPlay i Android Auto. Oni pripadaju u najnoviju generaciju infotainmenta koja je pametnija, brža i intuitivnija. Model s vrha ponude Multimedia Navi Pro, koji je poznat iz Opelova najja?eg modela Insignije, ima dodirni zaslon u boji dijagonale 20,3 cm te se njime može upravljati govorom. Povezani navigacijski servisi s podacima o prometu u stvarnom vremenu i ažuriranjem karata putem interneta ?ine putovanja opuštenijima. Navigacijski zaslon ima redizajnirane simbole svježijeg i modernijeg izgleda. Isto se odnosi i na skup instrumenata: voza?i nove Astre prvi ?e imati digitalni brzinomjer.

Opcionalno se nudi funkcija poziva u nuždi E-Call. Ako zatreba, pomo? se može pozvati pritiskom na crveni gumb. Ako se aktiviraju zateza?i sigurnosnih pojaseva ili zra?ni jastuci, sustav automatski uspostavlja poziv s hitnim službama.

Užitak u vožnji: beži?no punjenje i zvu?ni sustav Bose

U novoj Astri udobnost je najve?i prioritet. Prakti?na zna?ajka na putovanju: kompatibilni pametni telefoni sada se mogu indukcijski puniti preko beži?nog punjenja. Sve što morate napraviti jest umetnuti svoj pametni telefon u poseban otvor na središnjoj konzoli i prazna baterija bit ?e stvar prošlosti.

Nova Astra pretvorit ?e se u koncertnu dvoranu uz opcionalni vrhunski zvu?ni sustav Bose. Ukupno sedam zvu?nika, uklju?uju?i dubokotonski RichBass smješten ispod prtljažnika, osiguravaju optimalno iskustvo slušanja glazbe. Voza? i putnici bit ?e okruženi bogatim zvukom, bez obzira gdje se nalazili u vozilu. Uz to, preko digitalnog poja?ala može se pohraniti do osam razli?itih zvu?nih profila, ovisno o ukusu i preferencijama ljubitelja glazbe.

I na kraju, nova Astra uvodi još jednu zna?ajku povezanu s udobnoš?u koja ?e vožnju tijekom hladnog dijela godine u?initi još ugodnijom i sigurnijom: grijano vjetrobransko staklo. Tanke, skoro nevidljive žice u vjetrobranu osiguravaju da voza?i Astre brzo imaju ?ist pregled nad cestom za hladnih, ledom okovanih dana i da se vjetrobransko staklo više ne zamagljuje.

 

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com