Domagoj ?ukec, šef dizajna BMW-a na virtualnoj svjetskoj premijeri predstavio BMW Serije 4 Coupé, nasljednika kultnih BMW-ovih coupea poput BMW 3.0 CSI, BMW 328…
SARS-CoV-2 uvelike je promijenio na?in promocije novih automobilisti?kih modela, no nije uspio zaustaviti autoindustriju. BMW je jedna od onih kompanija koja prkosi pandemiji. Na virtualnoj svjetskoj prezentaciji predstavili su nasljednika coupeovskih povijesnih bavarskih ikona. Ta ?ast pripala je ni manje ni više nego našem Domagoju ?ukecu.
Me?imurac po podrijetlu, ro?en, obrazovan i dokazan u Njema?koj danas je prvi ?ovjek za dizajn kultne bavarske tvornice automobila. Radi posao iz snova i na samom je vrhu automobilskog dizajna i biznisa. U direktnom obra?anju svijeta u ime kultne kompanije predstavio je BMW-ovu prinovu i nasljednika legendi. Kazao je: – Dame i gospodo, zdravo i dobrodošli u BMW. „THE 4“ – potpuno novi BMW Serije 4 Coupé! On simbolizira suštinu modernog i emocionalnog coupéa u samoj srži BMW-a. Svakodnevni automobil iz snova! THE 4 referira se na našu baštinu, a istovremeno predstavlja progresivno i pouzdano tuma?enje dizajnerskih elemenata svojih prethodnika, ikona. Što zna?i automobili poput BMW 3.0 CSI ili BMW 328. Ovi coupei igrali su veliku ulogu u povijesti BMW-a. I u doprinosu branda i našem BMW-ovom dizajnerskom jeziku. Odsad ?e broj 4 predstavljati još samopouzdaniju i izražajniju Seriju. Totalno su razli?iti od trenutne Serije 3, jer vjerujemo u razli?ite karaktere naših kupaca. Dok se druge generacije modela 4 generacije usredoto?uju na upravo taj cilj, pojavit ?e se s novim, uzbudljivim i vrlo karakteristi?nim izgledom. Prednja strana „THE 4“ sve govori. Istaknuti okomiti „bubreg“ i farovi kao u blizanaca stvaraju odvažan i samouvjeren identitet. „THE 4“ prikazuje proporcije BMW-a u njihovom najmodernijem obliku. Istegnuti poklopac, duga?ak me?uosovinski razmak i brza linija krova stvaraju elegantan i dinami?an Coupéov obris. S boka dominiraju ?iste isklesane površine, definirana jezgra crte koja naglašava nisko težište. Istovremeno, naglašava kota?e i sjajan postav „THE 4“. Tanka stražnja svjetla u obliku slova L pojavljuju se dijelom i sa strane i još više naglašavaju mo?ne bokove. Dominantni crni difuzor podvla?i sportski i izražajni karakter „THE 4“. Unutrašnjost je moderna i dinami?na. Svi upravlja?ki elementi i zasloni strogo su usredoto?eni na vožnju. I naravno, interijer nudi kupcu visoku razinu luksuza. Dame i gospodo, dinami?no, izražajno i luksuzno! „THE 4“ utjelovljuje sve dizajnerske vrijednosti marke BMW – pravi brand oblik!
Pratite više uvida u BMW serije 4, kazao je Domagoj ?ukec, šef dizajna u BMW-u na virtualnoj svjetskoj prezentaciji novog bavarskog kupea koji se temelji na višegodišnjoj tradiciji BMW-ovih sportsko naglašenih serijskih automobila. Nakon njega o novom modelu govorio je Pieta Nota, ?lan Uprave BMW-a zadužen za tržište, brend i prodaju.