U svakom slu?aju, ako osjetite da vam motor nejednako radi, potrebno je potražiti pomo? mehani?ara, prenosi RevijaHAK.
Kad je motor u praznom hodu o?ekuje se da radi mirno i uravnoteženo. No, što ako osjetite vibracije, nuravnotežen izgaranje, ako se pove?a broj okretaja? U ‘leru’ automobili rade na negdje oko 700-800 o/min. Sami ?ete, po iskustvu, procijeniti kad vam motor ne radi kao ina?e.
Obi?no je to simptom nekih problema, a kojih? Kod benzinaca bi to mogle biti dotrajale svje?ice zbog kojih ?e paljenje smjese u cilindrima biti otežano. Tako?er, mogu?i su i problemi s oži?enjem svje?ica, odnosno neispravnoš?u instalacija.
Jedan od mogu?ih uzroka su i one?iš?eni injektori goriva te za?epljeni filter zraka. Neispravan ventil protoka zraka mogao bi tako?er biti jedan od uzroka. Nejednak rad motora mogu? je i zbog narušavanja vakuuma u sustavu dovoda zraka i goriva u motor (zbog dotrajalosti ili ošte?enja).
Nakon promjene zup?astog remena može se dogoditi da on nije savršeno uskla?en pa i rad ventila nije sinkroniziran. Sve to reducira kompresiju i rezultira neoptimalnim rad motora u praznom hodu. Sli?ni se problemi mogu javiti i zbog dotrajalosti zup?astog remena.
Na kraju, mogu?i su i problemi s vremenom paljenja smjese zbog kojih ?e motor raditi grublje ili se ugasiti. U svakom slu?aju, ako osjetite da vam motor nejednako radi, potrebno je potražiti pomo? mehani?ara.
Izvor: RevijaHAK