Teško je u nekoliko stotina znakova uop?e objasniti zna?aj modela Audi V8 za trasiranje puta prema visokoj klasi.
Audi V8 predstavljen je 1988. godine, kako bi konkurirao najluksuznijim modelima BMW-a i Mercedes-Benza. Njegovo predstavljanje ozna?ilo je po?etak novih trendova proizvo?a?a iz Ingolstadta. Naime, bio je prva ?istokrvna luksuzna limuzina, prvi model s motorom V8 i prvi model s kombinacijom pogona na sve kota?e i automatskog mjenja?a.
Od premijere do kolovoza 1991. godine Audi V8 nudio se isklju?ivo uz 3.6-litrenog atmosferskog benzinca sa 250 KS pri 5800/min i 340 Nm pri 4000/min, a mjenja? je bio 4-stupanjski automatski ili 5-stupanjski ru?ni.
U kolovozu 1991. godine ponuda je oboga?ena 4.2-litrenim V8 motorom sa 280 KS pri 5800/min i 400 Nm pri 4000/min. Ta izvedba kupcima se nudila uz 4-stupanjski automatski mjenja? ili 6-stupanjski ru?ni mjenja?. Audi V8 na tržištu se zadržao od listopada 1988. godine do studenog 1993., proizvedeno ih je nešto više od 21.000, pa je pronalazak primjerka u vrhunskoj kondiciji zadatak poput traženja igle u plastu sijena.
No, da to ipak nije nemogu?a misija dokazuje primjerak s fotografija. Naime, radi se o Audiju V8 proizvedenom 1990. godine, koji je prošao svega 218 kilometara. Konkretan primjerak izgleda kao da je izašao iz vremenske kapsule, ispod haube donosi 3.6-litrenog benzinca, a mjenja? je 4-stupanjski automatski. Popis serijske opreme uklju?uje: ABS, tempomat, sjedala s podešavanjem na struju i memorijom, grijana prednja i stražnja sjedala, automatski klimatizacijski ure?aj, elektri?no podizanje prednjih i stražnjih prozora, podešavanje retrovizora na struju…
Primjerak sa slika se trenuta?no prodaje po cijeni od 74.950 eura, što je gotovo po?etna cijena novog Audija A8 u Njema?koj.