– Neki tvrde da smo “jedva sklepali” jedan komad koji su novinari testirali pa da ?e ne?e doživjeti proizvodnju 150 komada. Morat ?u vas razo?arati – C2 projekt (sada Nevera) je ozbiljan projekt, za koji je ve? proizvedeno svih 16 prototipova…
– Ponosni smo na rezultate testiranja Nevere i globalnog odjeka u najja?im publikacijama. Dosta je velika stvar da auto, koji je ina?e jedan od najkompleksnijih mogu?ih proizvoda, razvijen i proizveden u zemlji u kojoj nisu postojale kompetencije za takav poduhvat, smatran vrhuncem trenutno mogu?eg, napisao je u najnovijoj objavi Mate Rimac.
Iznimno laskave recenzije po?eo je Mate Rimac, ?udotvorac iz Svete Nedelje dobivati od stru?nih automobilisti?kih magazina. Prvi je s hvalospjevima zapo?eo BBC i njegova kultna multimedijska platforma Top Gear. Jedna od najuglednijih specijaliziranih publikacija ocijenila je Neveru ocjenom 9 od 10 maksimalnih i napisala kako je Nevera senzacionalna, baš kao i tvrtka Mate Rimca iz Svete Nedelje. Najsnažniji i najbrže ubrzavaju?i serijski auto ikad (dokazano testovima), najve?i kapacitet baterije ikad u serijskom autu (120 kWh), najbrže punjenje (500 kW), naj?vrš?a struktura ikad (70.000 Nm/°)…O svemu se Mate raspisao:
– Najsnažniji i najbrže ubrzavaju?i serijski auto ikad (dokazano testovima), najve?i kapacitet baterije ikad u serijskom autu (120 kWh), najbrže punjenje (500 kW), naj?vrš?a struktura ikad (70.000 Nm/°)…
Neki naši dragi sugra?ani se nadaju da smo “jedva sklepali” jedan komad koji su novinari testirali pa da ?e ne?e doživjeti proizvodnju 150 komada. Morati ?u vas razo?arati – C2 projekt (sada Nevera) je ozbiljan projekt, za koji je ve? proizvedeno svih 16 prototipova (ne ra?unaju?i platforme koje radimo za jedog drugog proizvo?a?a, kojih je još jednom gotovo isti broj proizveden) a novinari su testirali 3 razli?ita automobila. Na ovom slide-u je svaka slika jedan proizveden auto (osim ova dva “bucks”). Na žalost, ve?ina tih auta je, nakon testiranja na stazama i cesti, morala na crash testiranje. Jedan od auta koje su novinari vozili ?e tako?er završiti na finalnim homologacijskim testovima.
Btw. Gotovo sve homologacijske testove (kojih je tisu?e) smo ve? prošli, sada radimo finalne testove uz “witnessing” (svjedo?enje) homologacijskog autoriteta. Dakle testiranja se ponavljaju više puta, obi?no se ne radi certifikacijski test iz prve nego se testira više puta da se dobije sigurnost u prolazak uz svjedoka tako da o?ekivamo finalnu EU i US certifikaciju prije isporuke prvih Nevera kupcima.